SEO'nun YG'si: Daha Fazla Fırsat İçin Pazarlamanızı Nasıl Ölçer ve Ölçeklendirirsiniz w/Mike Otranto

Yayınlanan: 2023-01-31

Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!

iTunes'a abone olunGoogle Play'de abone olunSpotify'da abone ol

Pazarlama bütçesi tanımınız "ben bir anlaşma yapana kadar para harcayın" ise bu bölüm tam size göre. Mike Otranto, işini karlı ve öngörülebilir tutarken, SEO, PPC ve doğrudan postadan sürekli olarak yüksek kaliteli, motive olmuş satıcı adayları getirir. Her bir pazarlama kanalının etkinliğini, Mike'ın pazarlama kanallarının her birinin belirli yatırım getirisini, SEO'nuzu akıllıca dış kaynaktan nasıl alacağınızı ve SEO ve diğer pazarlama kanallarını yönetirken kaçınılması gereken hataları nasıl anlayacağımızı yıkıyoruz.


Bu Bölümde bahsedilen:

Instagram'da Mike

Mike'ın Havuç Sitesi

Neil Rackham tarafından Spin Satışı

Farkı Asla Bölmeyin, Chriss Voss


Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)

00:00:00:00 – 00:00:22:02

Mike Otranto

En yüksek marj anlaşmalarımın ACL'den geldiğini fark etmeye başladım. Söylemeniz gereken diğer şey de bu, peki, eğer beni hedef kitlemin önüne çıkarmanın en etkili yolu buysa, nasıl daha fazla potansiyel müşteri elde edebilirim? Ve bunu nasıl ölçeklendiriyorsunuz? Evet. Ve bu, SEO ile ilgili zorluklardan biri, biraz mistik olması ve ACL yapması için birini işe alacak mıyım?

00:00:22:02 – 00:00:26:13

Mike Otranto

Ama sonuç alamıyorsam sorun ne?

00:00:31:17 – 00:00:48:08

Brady Sarıcı

Hey arkadaşlar, sizin gibi yatırımcılara ve acentelere özgür ve etkili işlerle uğraşmalarında yardımcı olduğumuz Access podcast'ini dinliyorsunuz. Ben sunucunuzum, Brady Winder. Ve bugün uzun süredir Care.com müşterisi ve bakım kampı mezunları olan Bay Mike Otranto ile birlikteyim. Podcast'e hoş geldin Mike.

00:00:48:17 – 00:00:50:04

Mike Otranto

N'aber, Brady? Burada olmak harika.

00:00:50:22 – 00:01:09:14

Brady Sarıcı

İyi gidiyor, adamım. Bize katıldığınız için teşekkürler. Yani Madeleine çevrimiçi pazarlamasından bahsediyoruz. Carat'ta SEO ayı. Yılın ilk ayı. Ve SEO'nuzu aramanıza yardımcı olmak istiyoruz çünkü bu uzun bir oyun. Bu yüzden, ay boyunca birkaç başka SEO konu başlığımız daha oldu. Bugün SEO'nun yatırım getirisinden bahsediyoruz.

00:01:10:03 – 00:01:24:15

Brady Sarıcı

Ve Mike'ı podcast'ten çıkarmamın nedeni, pazarlamasına çok analitik bir şekilde bakması ve birçok yatırımcının, onlar sadece, bilirsiniz, bir anlaşmadan biraz para kazanmalarıdır. Oh, oynayacak beş binim, on binim var, PPC'ye atacağım, TV'ye atacağım diyorlar.

00:01:24:15 – 00:01:41:02

Brady Sarıcı

İşe yarayıp yaramadığını ve takipte her zaman o kadar iyi olmadığını göreceğim ve bunu değerlendirerek, tamam, işe yaradı mı, Neden işe yaradı? Neden çalışmadı? Bu konudaki yakın oranım neydi? Mike bu şekilde gerçekten organize ve pazarlamanın arkasındaki matematiğe bakışını seviyorum.

00:01:41:02 – 00:01:59:08

Brady Sarıcı

Bu yüzden konuşacağımız şey, pazarlama dolarlarınızı akıllıca ve özellikle SEO ile harcamak ve etkili olmak için SEO ile yaptıkları ve diğer pazarlama kanallarına kıyasla neden mantıklı olduğu ve birkaçı söz konusu olduğunda, gerçekten duygudan çok matematiktir. diğer şeyler. Bu yüzden güzel bir sohbet olacak. Umarım eğlenirsiniz.

00:01:59:08 – 00:02:08:23

Brady Sarıcı

Ama evet, Mike, bize biraz bilgi ver. Mesela nasılsın, bulunduğun yere nasıl geldin? Dilerseniz sizin emlakçılık hikayeniz nedir?

00:02:10:03 – 00:02:35:21

Mike Otranto

Emlak kökenli hikayem, gerçekten 2000, 2001 yıllarında Zengin Baba, Zavallı Baba'yı okuduğumda başladı. Büyük şirketler için çalışmaktan nefret ettiğimi zaten biliyordum. Yani, bilirsin, daha yeni başladım, bilirsin, daha fazla kitap almaya ve sonra içine girmeye çalışıyorum. Sanırım birkaç kurs aldım ve sonunda büyüdüğüm ve New York'ta başladığım yerden tanıdığım bir adamla takıldım ve onu aramaya başladım ve o bana sürekli kuzeye gel dedi. Carolina, çok daha kolay.

00:02:35:21 – 00:03:04:05

Mike Otranto

Raleigh harika bir pazar, biliyorsun ve sonunda ben de onları takip ettim. Gayrimenkul alım satımı ve genel aracılık yapmaya başladım. Ve, bilirsiniz, yaklaşık 40 birime ulaştığımda ve bunlar, bilirsiniz, Plex'in altı pleks çoklu ailesi için, maalesef 2009 civarında, pek çok şey para kaybediyordu. Bu yüzden temelde alternatif bir strateji bulmalı ve ona yatırım yapmanın daha iyi bir yolunu bulmalıydım.

00:03:04:05 – 00:03:34:00

Mike Otranto

Ayrıca bir iş bulmam ve kurumsal Amerika'ya katılmam gerekiyordu. Bu yüzden yandan yeniden inşa etmeye başladım. Başlamak için biraz toptancılık yapmaya başladım. Ve bilirsiniz, sosyal medyaya, pazarlamanın dijital yönlerine ve bunların ne kadar yeni ortaya çıktıklarına ve ne kadar etkili olabileceklerine ne kadar çok girdiysem, ergenlik dönemimdeki yolculuğuma şöyle başladım: Tamam, peki, izin ver MLS'yi geçeyim ve komisyoncuları ve emlakçıları atlayayım ve doğrudan tüketiciye gidip bu şekilde ev satın almaya çalışayım.

00:03:34:00 – 00:03:55:07

Mike Otranto

Yani, 2016'da Carrot'a katıldım ve neredeyse anında havuç web sitesi aracılığıyla bana daha fazla dönüştürülmüş müşteri adayının geldiğini görmeye başladım ve sonra dedim ki, Peki, nasıl daha fazla potansiyel müşteri elde edebilirim? Pekala, şimdi SEO konuşmasına, ücretli arama konuşmasına ve diğer şeylere başlayalım. Ama anlamaya başladığımda, 2018'in sonlarında tam zamanlı çalıştım.

00:03:55:07 – 00:04:01:02

Mike Otranto

Ve sonra, bilirsiniz, o zamandan beri tam zamanlı bir yatırımcıyım. Bu yüzden tamir edip çeviriyorum, satın alıp bekletiyorum ve biraz toptan satış yapıyorum.

00:04:01:20 – 00:04:09:17

Brady Sarıcı

Tamam güzel. Kendinizi teknoloji meraklısı olarak ölçeğin ne olduğunu düşünür müsünüz?

00:04:09:17 – 00:04:28:03

Mike Otranto

Teknoloji bilgisiyle ilgili komik olan şey, bilirsiniz, özellikle emlak sektöründe, teknolojiden hiç anlamayan birçok insan var. Zihniyetlerinde çok gelenekseller. Bence onlar teknoloji eğrisinin çok gerisindeler, bu yüzden ben onlardan çok öndeyim. Ama sonra benden çok daha fazla şey bilen teknoloji eğrisinde çok yüksek olan bazı insanlar var.

00:04:28:03 – 00:04:41:23

Mike Otranto

Bu yüzden sanırım bazıları ileri seviyedeyim, teknoloji eğrisinde ileri seviyedeyim, ancak alçakgönüllü kalmam gerekiyor çünkü her zaman hakkında bilmediğim yeni şeyler ve yeni yazılım türleri ve benim olmayabileceğim yeni trendler var. farkında. Yani evet.

00:04:42:11 – 00:05:06:06

Brady Sarıcı

İşler her zaman değişiyor. Biliyorsunuz, algoritma her zaman küçük iyileştirmeler ve değişiklikler yapıyor ve farkında olmamız gereken bir şey var. Vaay havalı. Yani, gitmeden önce sana bir soru sormak istiyorum. Sevdiğin en iyi şey nedir? Müşteri adayları oluşturmak için şimdiye kadar yaptığınız en iyi hack nedir? Şehirli Tek bir şey, biz 'Vay canına, adamım, bu gerçekten benim için çalışıyor, bir strateji veya son altı yılda yapmaya başladığınız bir şey gibiyiz.

00:05:06:06 – 00:05:08:02

Brady Sarıcı

Biz, Bu onu öldürüyor gibiyiz. Benim için.

00:05:08:12 – 00:05:30:06

Mike Otranto

Web sitesi derdim ve havuç web sitesi derdim. Biliyor musun, onunla kalacağım kadar çok inandığım bir marka bulmak benim için nadirdir. Demek istediğim, Havuç ne oldu, sekiz yıl oldu mu? Yedi yıl. Ve olay şu ki, havuç web sitesi emlak yatırımcılarının müşteri adaylarını dönüştürmesi için tasarlandı.

00:05:30:06 – 00:05:52:17

Mike Otranto

Bunun için var. Diğer birçok ajan, bilirsiniz, onlarla konuşmaya başladığımda ve web sitemi ziyaret ettiklerinde, Ah, bu sizin web siteniz mi? Bilmiyorum bilmiyorum. O zaman komik olan şey bundan hoşlanmamaları. Ama mesele şu ki, bu büyük franchise isimlerine bağlı olarak çalışmak üzere tasarlandılar ve web siteleri onlara herhangi bir iş getirmiyor çünkü amacı bu değil.

00:05:52:17 – 00:06:19:04

Mike Otranto

Franchise markasını oluşturmak için orada. İşim, beni doğrudan müşterilerimin önüne çıkarmak ve doğrudan onlardan ev satın almak için tasarlandı. Amacı bu. Bunun için var. Bu nedenle, burada yeşil istiyorum öznelliği ile ilgilenmiyorum, burada okuyun, neyin dönüştürdüğünü, yerel pazarımda neyin otorite oluşturduğunu, güvenilir bir iş adamı olduğuma dair somut kanıtlar sunmamı sağlayan ve doğrudan ev satın almamı sağlayan şey. müşterilerimden

00:06:19:04 – 00:06:23:02

Mike Otranto

Ve amacı da bu. Ve bunu çok iyi yapıyor.

00:06:23:19 – 00:06:42:11

Brady Sarıcı

Hmm ilginç, gerçekten havuç hakkında iyi bir şey söylememe izin verecek kadar takım olmadığımı varsayıyorum ama takdir ediyorum, bunun için teşekkür ederim. Eminim ilginç olduğunu biliyorsundur, özellikle temsilci web sitelerine bakarken, sanki bunu hiç düşünmemiştim. Yerel markanıza karşı ticari bir marka oluşturmaktır.

00:06:43:02 – 00:06:44:20

Mike Otranto

Evet. Yani bir fark var. Büyük bir fark var.

00:06:45:09 – 00:07:00:20

Brady Sarıcı

Evet. Peki, pazarlama şeklimizden bahsedelim. Öyleyse bana ilk önce bütünsel olarak pazarlama yaklaşımınızdan ve hangi kanallarla gideceğinize nasıl karar verdiğinizden bahseder misiniz? Örneğin, pazarlamanızın etkinliğini nasıl ölçersiniz ve umarım tonlarca para kaybetmezsiniz?

00:07:02:14 – 00:07:20:15

Mike Otranto

Kurumsal satış geçmişim olduğu için, bilirsiniz, onların satış elemanlarına bakmak, ne kadar üretken olduklarını görmek ve pekala, pekala, kaç müşteri adayı aldınız ya da kaç telefon görüşmesi yaptı demek istediklerini öğrendim. yaparsın? Kaç tane? Şimdi orada bir aracı var. Kaç fırsatın oldu? Ve bu fırsatlardan kaç tanesini dönüştürdünüz?

00:07:20:15 – 00:07:38:20

Mike Otranto

Yani bazı yüzdeler bulmak için toplama ve bölmeyi kullanarak üç çeşit veriye sahipsiniz. Ama haydut işaretlerim gibi şeyleri bile gençliğin başlarında ölçmeye başladım. Tamam, peki bu ay kaç tane tabela koydum ki 100 tane tabela koydum derdim. Tamam. Peki, kaç arama alıyorum?

00:07:38:20 – 00:07:55:16

Mike Otranto

30 çağrı aldım. Tamam. Pekala, tüm bu aramalardan kaç tanesi gerçek ipucuydu? Ve sonra beş, altı veya yedi gibi sayılar bulmaya başlarsınız ve sonra tüm bu ipuçlarını, kaç tane anlaşma aldığımı toplarsınız. Ve sonra bir veya iki gibi olursun. Ve her ay oldu.

00:07:55:16 – 00:08:16:11

Mike Otranto

kadar tutarlı değildi. Ve öğrenmeye başladığım şey şu ki, aldığım çağrıların çoğu işaretlerden şikayet eden insanlar olduğunda, bunun hedef pazarımın önüne geçmenin en etkili yolu olmadığı sonucuna varmam gerekiyor. Bu yüzden, doğrudan posta gibi şeyler yapmaya başladığınızda, 'Doğru, kaç parça gönderiyorum, kaç tane çağrı alıyorum?

00:08:16:11 – 00:08:43:16

Mike Otranto

Alacağım çağrıların miktarındaki bu gerçek oynaklığı fark ederdim, buna karşılık pek çok insan onlara bir mektup gönderdiğim gerçeğinden şikayet etmek için arardı ve ben, "İstediğim kişi bu değil" derim. konuşur, ama bazen ondan anlaşmalar alırdım. Dolayısıyla, web sitemi organik olarak bulan insanlarda fark etmeye başladığım şey, özellikle başlangıçta SEO çalışmalarımı yaparken ve onlu yaşların sonlarında ivme kazanmaya başladığında, çok fazla şey yapmam gerekmediğini fark etmeye başladım. satış ve çok fazla pazarlık.

00:08:43:16 – 00:09:11:17

Mike Otranto

Tanıdıkları ve güvendikleri birini istiyorlardı. Para onlar için en önemli şey değildi. Sadece çok sorunsuz, kolay bir işlem istediler ve bu, herkesin mutlu olduğu bir indirim karşılığında hizmet sunmamı sağladı. Kârımı aldım, sorunsuz, kolay işlemlerini aldılar ve ben daha kolaydım. Evet. Yani, bilirsiniz, bilirsiniz, sonunda, diyelim ki bir yılın sonunda, yıl için kaç tane müşteri adayı aldığımı söyleyeceğim.

00:09:11:17 – 00:09:34:17

Mike Otranto

Tüm bu ipuçları bana web sitemden geldi. Ama web siteme nasıl geldiler, Bana kartpostal mı verdiler? Ücretli arama yoluyla mı geldiler yoksa SO'nuz tarafından mı geldiler? Şimdi, son birkaç yılda kaynağı izlemeye başladım. Ya Google aramasını görürsünüz, bazen Bing'i ya da DuckDuckGo'yu görürsünüz.

00:09:35:04 – 00:09:55:22

Mike Otranto

Ücretli arama kampanyalarını da görürsünüz. Bu, kanala göre nasıl veya silmenin ücretli bir arama olduğunu tanımlamamı sağlar. Organik kategorisini kullanıyorum çünkü Bing, Google veya DuckDuckGo aracılığıyla gelsinler, bununla o kadar ilgilenmiyorum. Ben daha çok SEO veya ücretli aramayla ilgileniyorum çünkü pazarlama bütçemi kanala göre en verimli şekilde nasıl ayırabilirim?

00:09:56:12 – 00:10:25:07

Brady Sarıcı

Hmm. Aynen öyle. Çevrimiçi olmaktan daha fazlası. Evet. Pekala, ve bahsetmen hoşuma gitti, mesele sadece bu kanaldan kaç anlaşma yaptığım değil, aynı zamanda, bu benim ne kadar zamanımı aldı? Bu temel duygunun olduğu yerde, enerjim ve zamanım nereye gidiyor ve sizden bir sürü anlaşmayı kapatsam bile, örneğin doğrudan posta veya içeride soğuk arama, gerçekten harcamak istiyor muyum? Bu kadar zaman çalışıyorsa, tabelamı bahçelerinden veya işyerlerinden çıkarmak isteyen insanlara hitap ediyorsa, anlıyor musunuz?

00:10:25:17 – 00:10:42:14

Mike Otranto

Evet. Ve benim bakış açıma göre, genellikle bir yıl olan dönem için toplam harcamanızı alırsınız, ancak ben de bunu üç aylık dönemlere göre yapacağım. Ardından, kaç tane potansiyel müşteriniz olduğunu ve ardından kaç tane anlaşmanın kapatıldığını öğrenin. Genişletmek için alın, potansiyel müşteri sayısına bölün ve size potansiyel müşteri başına bir maliyet vereceğim.

00:10:42:14 – 00:10:59:18

Mike Otranto

Ve ayrıca verimli olmak için müşteri adayı başına maliyetimin gerçekten ne olması gerektiğini anlamak istiyorsunuz. Kapattığım anlaşmaların miktarına da bakarım. Peki kaç olası müşteriyi kapatmam gerekiyor? Bir anlaşma. Yani bu gerçekten bir dönüşüm oranı, gerçekten budur. Sağ. Sonra anlaşma başına maliyet denen başka bir şeyi ölçeceğim.

00:10:59:18 – 00:11:21:04

Mike Otranto

Bu anlaşmayı bitirmek bana ne kadara mal oldu? Şimdi SEO'dan en iyinin en iyisi olarak, anlaşma başına yaklaşık 1000 ila 1500 dolar maliyet olduğunu düşünüyorum. Ve bunu ücretli arama sayfasıyla karşılaştırdığımda, arama her zaman daha yüksek olmuştur, bilirsiniz, 2500 ile 7000 arasında herhangi bir yerde, sadece bağlı olarak. Demek istediğim, orada çok fazla değişken var.

00:11:21:04 – 00:11:31:23

Mike Otranto

Ama benim de aklıma gerçekten ne geldi, toptancılardan ev alacağım da benim neyim var. Yapacağım. Evet. Ortalama atama ücretim ile en azından bakıyorsun.

00:11:32:00 – 00:11:34:17

Brady Sarıcı

Evet. Bin. Peki seninki ne Evet. Anlaşma için ortalama uzaklığınız.

00:11:35:08 – 00:11:48:16

Mike Otranto

Demek istediğim, ücretli arama bile bana 6600'e mal oluyor. Demek istediğim, 60 $ 600 ile tatmin olan kaç toptancı olduğunu kendi kendime söylemeliyim. Bu nedenle doğrudan pazarlama çabalarım daha verimli.

00:11:49:20 – 00:12:09:23

Brady Sarıcı

Peki, bildiğiniz gibi, bakım için pazarlamamızda olduğu gibi, genellikle 4 ila 5 LTV elde etmek isteriz, yani müşteri edinme maliyetinde müşterinin yaşam boyu değeri. Her neyse, burada fazla derine inmeyin, ancak bu, yaptığınız harcamanın 4'e 1 getirisidir. Evet. Veya, veya daha fazlası minimumun sonunda. Yani 2'ye 1, 2'ye 4'e 1 gibi bakıyorsunuz, en azından bu bir aralık gibi görünüyor.

00:12:09:23 – 00:12:25:21

Brady Sarıcı

2'ye 1 gibi kabul edilebilir, ancak 4'e 1 genellikle tahmin edilebileceği gibi satışa çekebilirsiniz. Bu, belki 2500 dolar gibi konuşmak, 15, 20, 500, SEO çabalarına koymak ve sonra, bilirsiniz, 10.000 dolarlık bir atama ücreti. Bu doğru mu?

00:12:26:08 – 00:12:50:06

Mike Otranto

Pekala, bunu yapma şeklim, bilirsiniz, 2'ye 1 veya 4'e 1 oranına aşinayım. Verileri gerçekten derlemeye başladığımda ve her yıl SEO'nun dönüşüm oranına dayalı olarak diğer kanalları nasıl yendiğini görmeye başladığımda. Böylece geçen yıl 7,25 potansiyel müşteriden biri dönüştürüldü.

00:12:50:06 – 00:13:16:03

Mike Otranto

Yani çok yüksek bir dönüşüm oranı. Potansiyel müşteri başına maliyetime baktığımda, SEO dünyasında her zaman 300 doların altındaydı. Diğer bir şey de, anlaşma başına maliyet B idi, bilirsiniz, kullandığınız satıcıya bağlı olarak yaklaşık bin 1500 dolardı, 2.000 doların üzerinde olabilir. Ama benim için gerçekten öne çıkan diğer şey, en yüksek marjlı anlaşmalarımdı.

00:13:17:08 – 00:13:39:10

Mike Otranto

Örneğin, bu yıl, kapanışta 272.000 doları geri aldığım ve Trevor'ın havuç dökümüne atlayacak kadar kibar olduğu bir taklayı kapattım. Bunun havuç parası olduğunu düşünmeyin, ancak yıllık zirve, havuç zirvesi sona eriyor. Ve olan şey, aldığımda ona Instagram aracılığıyla bir şey gönderdim ve 'Hey, şuna bir bak' dedim.

00:13:39:10 – 00:13:40:05

Mike Otranto

Bu bir SEO idi.

00:13:40:21 – 00:13:43:08

Brady Sarıcı

Oh, şimdi bana geri geliyor. hatırlıyorum.

00:13:44:04 – 00:14:10:19

Mike Otranto

Evet, evet, hadi, bize bundan bahset. Ona bundan bahsettim ve bu harika bir anlaşma gibi. 275.000 dolarlık satın alma fiyatından memnundu. İçine 150 koydum ve ağım yaklaşık 150 idi. Ve onarımları finanse ettiğim için kapanışta yaklaşık 272.000 $ geri aldım çünkü 651'den sattım. Şimdi, satın aldığım kişi, onu 650.000 $'a sattıklarını biliyordu. çünkü işim bittiğinde mülkü gezdirmesine izin verdim ve o çok mutluydu.

00:14:10:19 – 00:14:27:15

Mike Otranto

Fark etmeye başladığım diğer şey, en yüksek marjlı anlaşmalarımın ACL'den geldiğiydi. Söylemeniz gereken diğer şey de bu, peki, eğer beni hedef kitlemin önüne çıkarmanın en etkili yolu buysa, nasıl daha fazla, daha fazla potansiyel müşteri elde edebilirim, değil mi? Ve bunu nasıl ölçeklendiriyorsunuz?

00:14:27:15 – 00:14:37:16

Mike Otranto

Evet. Ve bu, SEO ile ilgili zorluklardan biri, biraz mistik olması ve SEO yapması için birini işe alacağım mı? Ama sonuç alamıyorsam sorun ne?

00:14:38:08 – 00:14:52:23

Brady Sarıcı

Evet. O yüzden buna birazdan değinmek istiyorum. Evet, dış kaynak kullanımı hakkında konuşacağız. Bunlara değinmek istediğim bir şey var. Podcast'ten önce, pazarlama kanalı başına harcamanızın nasıl olduğundan bahsediyorduk. Bildiklerinizi paylaşırmısınız kırılım 2021 paranız nereye gidiyordu anlamıyorsunuz.

00:14:52:23 – 00:15:17:09

Mike Otranto

Bağlam 2021 Yıl sonuna doğru SEO'da ayda yaklaşık 1.000 dolar kazanıyordum. Ücretli arama ile 1500'e çarptım. Ayda yaklaşık 3000, 2500, ayda 3.000 dolar harcıyordum. Şimdi ilginç olan, 2021'in başlarında sonuçların o kadar da iyi olmamasıydı. Ve nedenini anlamaya çalışıyordum.

00:15:18:14 – 00:15:40:16

Mike Otranto

Ve bunun bir kısmı, bilirsiniz, rekor düzeyde düşük envanterimiz vardı. Yani piyasada neredeyse hiç ev yoktu. Ancak bazı KPI'lara bakarak belirleyebildiğim şey şuydu: Yeni insanlara ihtiyacım vardı, yeni bir SEO şirketine ihtiyacım vardı ve yeni bir ücretli arama adamına ihtiyacım vardı. Ve daha iyi sonuçlar almak için buna ihtiyacım vardı.

00:15:40:16 – 00:15:46:20

Mike Otranto

Yani, bu çok basit olası satış başına maliyetler anlaşma başına maliyet ve dönüşüm oranı gerçekten kullandığım şeydi.

00:15:47:19 – 00:15:57:06

Brady Sarıcı

Evet. Ve ne olduğunu takip etmemiş olsaydınız, SEO'ya karşı PPC'ye karşı doğrudan postaya yakın oranlarınızın nasıl olduğunu bilirdiniz. Bunu biliyor musun.

00:15:58:01 – 00:16:26:08

Mike Otranto

Evet. Giysi oranım SEO'da yedide bir, çeyrekte ve ardından ücretli aramada 12'de birdi. Sanırım doğrudan posta, bilirsiniz, on bin dolar harcadım ve bir anlaşma yaptım. Demek istediğim, o kadar mantıklı değildim. Ve, bilirsiniz, havuç havuç web sitesinde herdem yeşil pazarlamaya karşı hamster çarkı hakkında kullanılan bir kavram var.

00:16:26:19 – 00:16:43:14

Mike Otranto

Hamster çarkı benzetmesini sevmemin nedeni, doğrudan posta hakkında düşünmek gerekirse, sürekli listeler çekiyorsun, sürekli verilerden geçiyorsun, atlama izleme var. Biliyorsun, aslında göndereceğin parçanın türünü seçmelisin. Bunun için ödeme yapmalısın. Ama dahil olmam gereken bu devam eden bir şey.

00:16:43:14 – 00:16:55:02

Mike Otranto

Ve ben, bilirsiniz, bir şeylere başlayıp bitirmemekle ünlüyüm. Yani, evet, doğrudan posta hakkında istediğiniz her şeyi söyleyebilirsiniz, ancak bu benim için en uygunu değil çünkü her ay o hamster çarkını çalkalamaya dahil olmak istemiyorum.

00:16:55:11 – 00:16:56:14

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle.

00:16:56:14 – 00:16:58:00

Mike Otranto

Evet, ev almak istiyorum.

00:16:58:19 – 00:17:18:05

Brady Sarıcı

Evet. Ve bu yüzden. Bu yüzden, devam etmeden önce derinlemesine incelemek istediğim iki şey, bir tanesi, bahsettiğiniz podcast'i kaydetmeden önce, SEO kesinlikle sizin ekmeğiniz ve tereyağınızdır. Tahmin edilebilir, tutarlı. En iyi ipucunu oradan alıyorsun. Ancak işinizi üç ayaklı bir tabure üzerine kurmak istemediğinizi fark etmeniz de önemlidir.

00:17:18:05 – 00:17:30:22

Brady Sarıcı

Ve bununla tamamen tek bir pazarlama yöntemine güvenmeyi kastediyoruz. Tüm yumurtalarınızı bir sepete koymak biraz korkutucu olabilir. Ve böylece SEO'nuz var, ataşınız çalışıyor ve hala doğrudan posta yapıyor musunuz? Sağ.

00:17:31:09 – 00:17:46:20

Mike Otranto

Hala bazı doğrudan posta yapıyorum. Bazı Facebook reklamlarını denedim. Bilirsin, bazen MLS'deki toptancılardan bazı şeyler alırım. Yani bu tür alternatif stratejileriniz de var. Ama evet, fırsatları bulmak için birden fazla kaynağa sahip olmayı seviyorum, sadece bir tane değil.

00:17:47:18 – 00:18:07:16

Brady Sarıcı

Evet. Yani bizim ve böylece bir setten bahsetmiştiniz ve bunun yedi buçuk, yedi çeyrekte, yedide bir ve çeyrekte bir SEO kapattığınıza yol açıyor, Bu çok saygın, bu en iyilerinden bazıları. Yani, SEO için ortalama on kişiden birinin bir anlaşmaya yol açtığını, PPC 1'den 10'a, 1'den 20'ye kadar diyelim.

00:18:07:16 – 00:18:27:22

Brady Sarıcı

Bu aralığın bir yerinde, size 20 doğrudan posta soğuk arama kümesi. Kırklı yaşlara ve üstüne çıkmaya başlıyorsunuz. Bu, elemek için çok fazla ipucu var. Yani bunu bir satış müzakeresi podcast'ine dönüştürmeden, satışa bakışınızın biraz farklı olduğundan bahsetmiştiniz. Bunlar SEO liderleri olduğu için yaptığınızdan farklı bir şey var mı? Onları farklı şekilde mi ele alıyorsunuz?

00:18:27:23 – 00:18:28:15

Brady Sarıcı

Bu nasıl bir şey?

00:18:28:22 – 00:18:58:08

Mike Otranto

Satışlarımı ele alma şeklim, temel olarak iki farklı satış türünde kurumsal satış konusunda deneyime, uygulamalı deneyime sahip olmam gerektiğidir. Biri, ESR adı verilen, iç satış ve gerçekten iç satış olan bir şeydir. Potansiyel müşterinizle asla tanışmadığınız için, her zaman telefon görüşmesindesiniz ve evet, B2B hakkındasınız. İçeriden satışlarla ilgili diğer bir şey de, bu çok agresif, doğası gereği çok taktiksel ve çok ısrarcı olan giden soğuk aramayı içeriyor.

00:18:59:04 – 00:19:32:08

Mike Otranto

Artık çok düşük dönüşüm oranlarınız var. Taktik sorgulamalarınızın çoğu buradan geliyor. Nakit ödeyip cuma günü kapatsam böyle şeyleri en az ne kadar alırsın gibi. Şimdi, kurumsal satış olan başka bir satış türüne girdiğimde, minimum sözleşmemizin yaklaşık 100.000 $ olduğu yer burasıydı. Bir Microsoft iş ortağı için çalışıyorduk ve yaptığımız şey, mevcut bir projeyi, Microsoft projesini yapılandırmaktı, çünkü bu çok büyük ve karmaşıktı ve kuruluşlar çok büyüktü, ilk çağrımız, Tamam, ne yaptığımızı bilmiyoruz. ihtiyaç.

00:19:32:08 – 00:19:53:19

Mike Otranto

Sizce neye ihtiyacımız var? Ve genellikle yaklaşık altı aydan bir yıla kadar bir satış döngüsü olur. Ve etrafta pek çok konuşma vardı, neye ihtiyacımız var ve bunun maliyeti ne olacak? Artık kurumsal satışlarda, bu taktiksel satış tarzı tamamen ortadan kalktı. Bu SEO adaylarıyla yaptığım şey, insanların daha çok ilişki odaklı olduğunu buldum.

00:19:53:19 – 00:20:08:19

Mike Otranto

Fiyatla ilgilenmiyorlardı, gerçekten hizmet ve güven istiyorlardı. Ve birçok satış taktiğinden vazgeçtim ve onlarla insan gibi konuştum. Çok, çok basit tutmak için satış sürecimi kısalttım ve işe yaradığını gördüm. Hmm.

00:20:09:17 – 00:20:27:16

Brady Sarıcı

İşte bu gerçekten ilginç. Bu soruyu bilmeden veya beklemeden sorduğumu hiç düşünmemiştim. Satış stratejiniz veya tekniğiniz, yaptığınız pazarlama türüne göre değişiyor mu? Ama söylediklerinize bakılırsa, öyle ve tam tersi de geçerli gibi görünüyor, bu stratejiyi alıp soğuk aramaya uygularsanız, bunun başarısız olacağını düşünürdüm.

00:20:28:08 – 00:20:38:03

Brady Sarıcı

Ve ona ilişki temelli ve biraz daha rahat, daha az taktiksel davransaydı, kabul eder miydiniz, etmez miydiniz?

00:20:38:03 – 00:21:06:09

Mike Otranto

rezervasyonum olacaktı. bağlı olduğunu söyleyebilirim. Giden soğuk aramayla ilgili olan şey, farklı bir tarz. İçeriden satış yaparken, aslında bir Google iş ortağı için çalışıyordum ve aslında otomobil bayilerine ücretli arama satıyordum. Ücretli aramalarda bu kadar rahat olmamın nedenlerinden biri de bu. İşe yaramadığına dair bir fikrim var, bu genellikle yöneticinin kampanyaya sahip olduğu bir şeydir, genellikle olmadığı için devam eden başka bir şey vardır.

00:21:06:13 – 00:21:07:00

Brady Sarıcı

o değil

00:21:07:00 – 00:21:35:19

Mike Otranto

Platform platformunun kendisi. Ama öğrendiğim şey, iki farklı tarza sahip insanların olduğuydu. Gerçek agresif, giden soğuk arayanlarınız çok hızlı veya çok ısrarcı konuşturdunuz ve sonra biraz daha ilişki odaklı olan bazı rahat insanlarınız oldu. Zamanlarını aldılar. Bence bu daha rahat bir yaklaşım. Uzun vadede daha etkili olduğunu düşünüyorum ve bu tarzın Chris Voss gibi birinde olduğunu göreceksiniz ve farkı asla paylaşmayacaksınız.

00:21:35:19 – 00:22:02:14

Mike Otranto

O bir rehine arabulucusuydu. Bence satış zamanla gelişti ve arkasındaki teoriler değişmeye başladı. Satılan farklı türde ürünler olduğunu düşünüyorum. Örneğin, en sevdiğim kitaplardan biri spin satışıdır ve temel önermelerinden biri, kahve, saat, biblo ve benzeri şeyleri 100 doların altında satmanın özelliklerine ve avantajlarına sahip olmanızdı.

00:22:03:04 – 00:22:24:16

Mike Otranto

Daha sonra, daha karmaşık oldukları, daha az özellik ve faydanın olduğu, neredeyse hiç özellik ve faydanın olmadığı bu altı rakamlı artı tip satışlarınız oldu. Ve kitapta yaptıkları şey, iki şey görmeniz. Tüm özellikleri ve avantajları içeren bir Dijital Saat reklamı görüyorsunuz ve ardından, farklı bir pazar için farklı bir ürün olduğu için hiçbir özelliği ve avantajı olmayan bir Rolex reklamı görüyorsunuz.

00:22:24:16 – 00:22:57:18

Mike Otranto

Gayrimenkulün daha karmaşık bir işlem olduğu işletme alanına daha yakın olduğunu düşünüyorum. Yüksek dolar tutarlarıyla uğraşıyorsunuz. İşlemin dağılması için bolca yer var. Bu yüzden biraz daha kurumsal tarza, ilişki tarzı satışa uygun olduğunu düşünüyorum. Bu benim görüşüm. Deneyimlerime ve fark ettiğim bir şeye göre, soğuk arama yaparken, randevulara gelmeme oranım %90'ın üzerindeydi çünkü insanlar onlara ne söylediğinizin bir önemi yoktu, dinlemiyorlardı çünkü dayak yiyorlardı. bu tür evetlerle, bu tür aramalarla her zaman.

00:22:57:18 – 00:23:11:06

Mike Otranto

Ancak bana gelen herhangi bir şeyle, özellikle SEO aracılığıyla bana geldiklerinde, ne yapmak istedikleri konusunda çok daha ciddiler. Ve bunun birçoğunun daha yüksek dönüşüm oranı ve satış tarzıyla ilgili olduğunu düşünüyorum.

00:23:11:15 – 00:23:31:05

Brady Sarıcı

Evet, bu mantıklı. Bu yararlı bir bağlam. Ve gerçekten her şey bir yana, hangi pazarlama kanalı olursa olsun, ne tür satış yaparsanız yapın, güven ve ilişki her zaman taktikten önce gelir, günün sonunda güven hala taktiği gölgede bırakır. Rekora çarpmadan önce, Facebook reklamlarına 11 bin dolar harcadığından ve anlaşma alamadığından bahsetmiştin.

00:23:31:10 – 00:23:33:12

Brady Sarıcı

Bundan ne öğrendin?

00:23:33:12 – 00:23:51:12

Mike Otranto

Bundan öğrendiğim şey, birçok ipucu aldığım. Sanırım yaklaşık 53 veya 50 müşteri adayım var veya bunun gibi bir şey. İki sözleşmem var ama her iki sözleşmede de tapu sorunu vardı. Evleri satın almamı gerçekten engelleyen şey buydu. Şimdi, 11.000 doları gördüğümde ve hiç anlaşma olmadığını gördüğümde durakladım.

00:23:51:12 – 00:24:13:10

Mike Otranto

Kampanya, çünkü bu sözleşmelerden birini kapatsam bile, bu benim anlaşma başına maliyetimi 11.000$'a çıkarırdı ki bu çok yüksek. Beni Facebook'a çeken şey, potansiyel müşteri oluşturma maliyetinin 100 doların altında olması. 40 veya 50 dolar olabilir. Bu yüzden, işimin reklamını yapmak için daha uygun maliyetli bir yol olarak gördüm.

00:24:15:06 – 00:24:36:11

Mike Otranto

Öğrendiğim şey, Facebook'taki insanların dönüşüm hunisinin en tepesinde olduğu. Yani Facebook yapacaksan ve kendi işini yapan biriysen ve şovu sen yönetiyorsan, çok daha fazla iş ve takip gerekecek. Ve çok daha uzun menzilli. İşimde olduğum gibi.

00:24:36:11 – 00:24:43:22

Mike Otranto

Artık o tür zamanım yok. Bu yüzden, belki bu yıl biraz daha Facebook yapmakla ilgili bazı planlarım var, ancak takip başka biri tarafından yapılacak.

00:24:44:07 – 00:24:49:19

Brady Sarıcı

Ve sadece kampanyayı yönetmekten bile değil, potansiyel müşterileri takip etmekten bahsediyorsunuz, Facebook kampanyasını değil. Ah evet.

00:24:49:19 – 00:24:53:08

Mike Otranto

Herhangi bir kampanya, herhangi bir pazarlama kampanyası yönetmiyorum. Müdürü yönetiyorum.

00:24:54:00 – 00:25:12:09

Brady Sarıcı

Öyleyse bunun hakkında konuşalım. Evet. Pek çok insan, bilirsiniz, bazı insanlar podcast dinleyecek ve evet, buna kendim dalacağım diyecek. Ve harika. Bence, bilirsiniz, her iki şekilde de doğru ya da yanlış yok, ama birçok insan bunu dinleyecek ve tamam, yankımı dış kaynak olarak kullanmak istiyorum ve bu da sorun değil diyecek.

00:25:12:17 – 00:25:35:06

Brady Sarıcı

Ama en önemlisi pazarlama kanalını anlamak, para harcamaya başlamadan önce yöneticiyi nasıl yöneteceğinizi bilecek kadar pazarlama platformunu anlamak. Ben de öyle söylüyorum. SEO dış kaynak kullanımı deneyiminiz nasıldı ve bağlam açısından, sizinki neydi gibi, çok fazla SEO bilginiz yoktu. Bir şekilde öğrendiniz.

00:25:35:11 – 00:25:39:09

Brady Sarıcı

Dış kaynak kullanımı yolculuğu sizin için nasıldı?

00:25:39:09 – 00:25:59:05

Mike Otranto

İlk gençliğinizde, pek çok spam içerikli şey yapan ve çok etkili olmayan bir VA ile başladım. Daha sonra, Carrot'a katıldığımda, Adrian'ın SEO stratejisini tartışacağı birçok koçluk görüşmesi olduğunu söyleyebilirim ve bu, ondan çok şey öğrendim.

00:26:00:19 – 00:26:22:05

Mike Otranto

Ve fark ettim ki, bilirsiniz, SEO hakkında kitaplardan öğrenmeye çalışmak gerçekten etkili değildi çünkü bu çok geneldi. I was like, Well, how do you create great content to get people to link to? And I remember I talked to Adrian about this and he said, Well, when you start out with a We Buy Houses website, a lot of people don't want to link to you because their impression is that you're the lowball or that's going to rip people off so they don't want to link to you.

00:26:23:04 – 00:26:44:12

Mike Otranto

And that's one of the problems. So you had to kind of build your own foundation by creating your own content that you create and link back to your own website, sort of build that out. Sometimes they call it tier at link building or link pyramids and use that in conjunction with some more organic natural, some guest posting and some other strategies to get a real good strategy going.

00:26:45:22 – 00:27:14:14

Mike Otranto

I would say that to manage the manager, you need to find someone that specializes in not just real estate SEO, but real estate SEO for real estate investors, the problem is, since our industry is very traditionally minded and wants to do networking and postcards and motor mouth and all that stuff, our industry is not spending money on SEO, so there's not a lot of incentive for an SEO to focus on on industry.

00:27:14:14 – 00:27:33:14

Mike Otranto

The people that are spending the money on SEO are e-commerce websites. So a lot of the companies out there are their main focus is ecommerce. So you had someone like Adrian who was a wholesaler and had some buy and hold properties and he had he did it all his own SEO and then gradually developing SEO company on the site.

00:27:33:17 – 00:27:37:22

Mike Otranto

Generally speaking, those are the people that you need, but they are very difficult to find. There's a unicorns.

00:27:38:07 – 00:27:51:03

Brady Winder

Yeah, a So you mentioned that you hired a VA and they were doing some spammy stuff. Did you know it was spammy at the time or was it like, then you learn something from it and you're like, Oh, that stuff wasn't working.

00:27:52:07 – 00:28:15:14

Mike Otranto

Yeah, it wasn't working at the time. And I think I had talked to someone else that was in the CEO world. And when he started to look at the reports, he said, Yeah, you know, this is spammy. And the other thing is he was using a lot of the tactics that were used in the 2000s when you could kind of stuff keywords and just like buy a domain and then point it back to your domain kind of thing and then you re spin content.

00:28:15:14 – 00:28:19:23

Mike Otranto

And it was just the craftsmanship wasn't very good.

00:28:19:23 – 00:28:40:02

Brady Winder

Yeah, we talked about that on a podcast earlier this month with Brian where it's like Google over the years thankfully, has made it harder to gamify it. Yeah, it's harder to give a fiasco and it's becoming more human, more natural. So you had mentioned that you were spending you were spending about a thousand on ASO and then you'd bumped it up to 1500.

00:28:40:11 – 00:28:47:05

Brady Winder

What said, What does that mean? Like, what are you getting for that money? What's what's the work involved? How does that change?

00:28:47:20 – 00:29:06:13

Mike Otranto

You're building links. So really what you're doing is, well, there's two things with SEO is on page and then there's off page. A lot of SEO companies will not touch on page and on pages are going to be the copy. And what keyword density you have on your page is relevant to what the person is typing it.

00:29:06:23 – 00:29:13:00

Brady Winder

Interesting you said a lot of SEO companies won't touch your on page, correct? They just want to do backlink building.

00:29:13:10 – 00:29:29:18

Mike Otranto

Mm hmm. And it might be a liability thing. Like, you know, once you start touching someone's website, is it going to break? And you'd be surprised how many SEO is that did do on page. They said, oh, you work with Karen. Well who owns the website. Well they own it. What happens if they go out of business? What happens if this whatever?

00:29:30:06 – 00:29:39:16

Mike Otranto

And I'm like, Dude, just do it. What's the problem? I'm like, I already had a website. Then I'm the one that's responsible for the plug ins. And when things break and I don't want to be responsible.

00:29:39:16 – 00:29:48:01

Brady Winder

For that, that's a bigger risk then. Yeah, right. That's a bigger risk than wondering about what if carrot, you know, is what if I. Yeah, it's a lot to manage.

00:29:48:13 – 00:30:06:07

Mike Otranto

Yeah. That's why a lot of investors throw their hands up because they're like, Hey, I'm not an SEO guy. What's the problem? Get it done. And then there are five grand, ten grand in the whole and they have nothing to show for it. I kind of understand it. So one of the reasons why, due to the many algorithm updates that we've seen over the last couple of years, I've always stuck with SEO because the results were always there.

00:30:06:07 – 00:30:26:00

Mike Otranto

I could always look back and say, What are my best deals? As they came to my website, the ratio, the the highest margins, the best conversion rates. Therefore this is a good channel. How do we get the best results possible at the lowest cost possible? But you would ask me a question. I think I digress a little bit off page.

00:30:26:00 – 00:30:47:12

Mike Otranto

Okay, so with link building, really what it what it's doing is someone's writing an article and they're there have a link and they're pointing to your website. So the way it was described to me is like picture link building, like a soccer game where there's a bunch of players passing around a ball and every time a player gets a pass to them, that's like a link.

00:30:47:16 – 00:31:12:01

Mike Otranto

It's a pointer saying This guy knows what he's doing with Google. The way it was explained. And you know, there's been a lot of changes. Is it used to be, well, the person that's the most authoritative is the person that gets the most passes. And it used to be in the early days of the search engines in the late nineties, you know, when you typed in something and you got a bunch of search results, you had to scroll back to page two and three to figure out what you were looking for.

00:31:12:01 – 00:31:30:02

Mike Otranto

The search results were garbage. So one of the things about page rank, as it is explained to me is that Google started to look, well, let's not concentrate on who's getting the most passes, who not only who is getting the most passes, but who are they passing the ball to. So who are the blessed best player passing the ball to?

00:31:30:09 – 00:31:54:08

Mike Otranto

And then you started to look at things in a little bit different light. So to bring that back, I mean, to get a backlink from like a local news website or university, those have a lot of authority. Those are very valuable. They're also very difficult to get. And that that, that in lines, that's where the art form comes in is how do you get the most, the most valuable backlinks.

00:31:54:08 – 00:31:55:05

Brady Winder

Nice value.

00:31:55:15 – 00:32:08:02

Mike Otranto

And because the thing is you could either buy it outright or you could hire somebody to go and ask for a backlink. But either way, it costs money. So the question is, how do you do this without spending $10,000 a month?

00:32:08:19 – 00:32:10:14

Brady Winder

Yeah. So yeah.

00:32:11:11 – 00:32:29:03

Mike Otranto

Some of the problem you have to hire someone that knows what they're doing can do it affordably and knows how to do it for our industry. Specifically, things like how do you hire the best real estate agent? Well, tens of thousands of them all over the country. I mean, you have to whittle it down and maybe go through four or five and until you find the right one.

00:32:29:18 – 00:32:32:11

Mike Otranto

Yeah, for the most part, that's kind of how it is.

00:32:33:07 – 00:32:49:21

Brady Winder

That makes sense. So for context, for people listening, you've already got your on page. Now then your website has been dialed in for a while, so most of the money you're spending is going to backlink building to further increase your Holger SEO rankings. Who's doing it? Who's handling your SEO right now?

00:32:51:03 – 00:32:56:16

Mike Otranto

The guys that I met at Carrot Camp, so SEO meets real estate investing.

00:32:57:08 – 00:33:02:16

Brady Winder

So yeah, yeah. Facebook group. Go to Facebook search, SEO meets real estate investing.

00:33:03:03 – 00:33:03:06

Mike Otranto

Yeah.

00:33:03:15 – 00:33:05:01

Brady Winder

We'll link it up in the show notes. Yeah.

00:33:05:08 – 00:33:10:05

Mike Otranto

That's Keith Sansone and Andy Ecology. So they handle both on and off page for me.

00:33:10:23 – 00:33:29:14

Brady Winder

Okay, awesome. I'm glad to hear they're working for an awesome dudes really know their stuff. You can. I believe you could find Andy's backlink building service in the current marketplace. So if you guys are a care member marketplace dot Care.com and these backlink service in there or you can look at the Facebook group and learn from Keith and Andy, we're going to wrap this up here.

00:33:29:14 – 00:33:45:21

Brady Winder

Anybody listening? If you want to dive deeper into SEO or if you missed our episodes earlier in the month where we talk about the strategy of SEO and why you might want to get into it. And we've got like a ton of resources, all of our resources on SEO at Care.com slash SEO, and so you can go check it out there.

00:33:45:21 – 00:34:03:01

Brady Winder

Just dive down the rabbit hole with us if you have any questions, any comments, anything you'd like to hear on the podcast or if you have a question for myself or Mike, hit me up. Brady at Care.com, I love to hear from you and we'll talk about it on our next podcast. Mike, anything else you want to address before we wrap it up here?

00:34:03:02 – 00:34:04:06

Brady Winder

Any last final words?

00:34:04:11 – 00:34:11:06

Mike Otranto

Sure. If anybody has any questions for me, you can reach me on my Instagram at Mike underscore otranto. I'd be happy to answer any questions.

00:34:11:19 – 00:34:14:19

Brady Winder

Yes, and I'm sorry I forgot to ask. Yeah. Evet.

00:34:15:19 – 00:34:18:03

Mike Otranto

Actually buying houses by what I post on my Instagram.

00:34:18:21 – 00:34:49:08

Brady Winder

Yeah. And give Mike a backlink. So thank you for listening this episode. All right. Well, thank you, Mike. Appreciate the conversation. It's been good. Everybody. Thank you for watching. Thank you for listening. And we'll see you next week.