Web Sitesi Tasarımı ve Dönüşümü 101: 3 Adımda, Motive Edilmiş Potansiyel Müşterilerle Yüksek Dönüşüm Sağlayan Potansiyel Müşteri Yaratma Merkezi

Yayınlanan: 2023-02-07

Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!

iTunes'a abone olunGoogle Play'de abone olunSpotify'da abone ol

Web siteniz SATIYOR mu? Potansiyel satıcıları diğer yatırımcılar yerine sizi seçmeleri için çekiyor, nitelendiriyor ve eğitiyor mu? Yüksek dönüşüm sağlayan bir web sitesi, iyi görünürken ve motive olmuş potansiyel müşteriler üretirken tam olarak bunu yapmalıdır. Motivated Leads'deki arkadaşlarımız Bryan ve Chad ile yaptığımız bu hızlı tempolu, aynı derecede stratejik ama taktiksel sohbette şunlardan bahsediyoruz:

  • Yüksek dönüşüm sağlayan bir web sitesinin 3 ana unsuru
  • Ziyaretçileri potansiyel müşterilere dönüştürmesini sağlamak için web sitenizde düzenlemeniz gereken ilk şeyler
  • Ücretli reklamlardan ve organik aramadan gelen potansiyel müşteriler için sayfalar arasındaki farklar
  • Web sitenizin mobil cihazlarda dönüşüm sağladığından nasıl emin olabilirsiniz ve daha fazlası.

2. bölüm için haftaya bekleyin!


Bu Bölümde bahsedilen:

Sitemizin geri kalanını tasarım ve dönüştürme içeriği & Carrot.com/Convert edinin.

Motive Edilmiş Müşterilerle Çalışın – Havuç Üyesi? Buraya gidin.

Motive Edilmiş Potansiyel Müşterilerle Çalışın – Üye değil misiniz? Buraya gidin.


Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)

00:00:00:00 – 00:00:18:02

Çad Keller

Evet, bence birçoğunun trafik kaynaklarınızla ilgisi var, SEO odaklı gidiyorsanız ve Google aracılığıyla gelen organik potansiyel müşterileri arıyorsanız, o zaman daha fazla odaklanmanız gerekir. Yani tüm web sitesinin kendisinde, tüm o ana sayfada, anlattığı hikaye, sizin de dediğiniz gibi, Brady ve kahraman bölümü.

00:00:18:02 – 00:00:37:08

Çad Keller

Kahraman bölümü, kahraman bölümü dediğimiz gibi, ana eylem denilen şeydir ve oradaki form, SEO trafiğinin kendisi, dediğimiz gibi, organik gibi daha fazladır. Yani reklamları tıklamak, böylece web sitesini okumaları ve bu hikayeyi gözden geçirmek istemeleri daha olasıdır. Ve bu noktada yüksek dönüşüm sağlayan bir potansiyel müşteridir.

00:00:42:07 – 00:00:57:07

Brady Sarıcı

Hey arkadaşlar, Impact'te yatırımcılara ve aracılara, küçük işletmelere özgürlük konusunda yardımcı olduğumuz, Karakterler podcast Meet Care.com'a tekrar hoş geldiniz. Ben sunucunuz Brady Winder ve bugün motive olmuş başrollerle Brian ve Chad yanımda. Podcast'e tekrar hoş geldiniz millet. Nasıl gidiyor?

00:00:57:16 – 00:00:59:01

Bryan Driscoll

Ve teşekkürler, hayranlar. seni görmek güzel

00:00:59:08 – 00:01:01:06

Çad Keller

İşte dostum. Takdir et. Evet, uzun zaman oldu.

00:01:01:16 – 00:01:23:06

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Sizi tekrar şovda görmek her zaman bir zevk. Bugün çok güzel şeyler olacak. Bugün millet, web sitesi tasarımı ve dönüşüm ayından bahsediyoruz. Web sitesi tasarımı ve dönüşüm ayı doğrudur. Tasarım ve dönüştürmeyle ilgili en iyi kaynaklarımızın tümüne ulaşmak için care.com slash convert adresine gidin. Ama biz bu bölümden bahsediyoruz, temelde sizin tasarımınız ve 1'e 1 dönüştürmeniz olacak.

00:01:23:06 – 00:01:39:03

Brady Sarıcı

Dolayısıyla, daha önce bir web sitesi kurmadıysanız veya belki de web sitenizi yeni kurduysanız, orada tasarım ve dönüşümle ilgili muhtemelen düşünmediğiniz pek çok şey olacaktır. Ve web sitemi nasıl özelleştiririm gibi bazı şeyler hakkında düşünüyorsanız, onlara doğru açıdan bakmıyor olabilirsiniz.

00:01:39:16 – 00:01:59:07

Brady Sarıcı

Pek çok insan web sitelerine genellikle önce tasarım yaklaşımıyla yaklaşır ve bunun neden biraz farklı olabileceğinden ve motive olmuş satıcıların web sitenize geldiklerinde nihai olarak ne aradıkları hakkında konuşacağız. Size daha fazla potansiyel müşteri ve fırsat sunmak için bu web sitesinin nasıl görünmesi gerekiyor? Yani bu, Burning Chat'in bir sonraki bölümünün ikinci bölümünün kapsanması olacak.

00:01:59:07 – 00:02:20:12

Brady Sarıcı

Daha çok iki olacak ve psikoloji formlarına, renklerine daha derine ineceğiz. Yani bir web sitesini dönüştüren şeyin en ince ayrıntısı. Pekala, ve bu ayın ilerleyen saatlerinde, milyonlarca referansı olan Keith Sands ve Bo Hollis ile mükemmel referansların nasıl alınacağına dair tüm referanslarla ilgili bir bölüm yapacağız. Ve size bunu nasıl kolayca yaptıklarını ve bunu dönüşümlerini ezmek için nasıl kullandıklarını gösterecekler.

00:02:21:03 – 00:02:36:07

Brady Sarıcı

Öyleyse care.com slash convert'e gidin. Ama her neyse, Brian Chad, sizi motive eden liderler olarak size aşina olmayanlar için bize biraz anlatın, emlak işine nasıl başladığınızdan bahsedin, ama daha da önemlisi, siz ne yapıyorsunuz? sizi tasarım ve dönüştürme hakkında konuşmaya yetkili kılan yatırımcılar için?

00:02:37:00 – 00:02:46:18

Bryan Driscoll

Evet, kesinlikle. Böylece emlak işine girdik, dijital pazarlamaya girdik. 2005 civarında girdim. Chad, 2000'i sevdiğimi söyler misin? Kiracı verir mi alır mı?

00:02:47:11 – 00:02:51:19

Çad Keller

Evet, oralarda bir yerlerde, hatta bundan biraz sonra posta gibi. 12'ye kadar var.

00:02:52:06 – 00:03:14:17

Bryan Driscoll

Evet. Ve ben her zaman CFO'ydum çünkü Chad Facebook odaklıydı. Bu yüzden her zaman büyük ulusal şirketler gibi uğraşıyorduk. Ve sonra ilk kiralık mülkümü satın aldım. Bir erkek olan toptan FEMA'nın Chad ile konuşmak için 15.000 dolar olduğunu gördüm. Hey, ne diyorsun? Haydi bir havuç web sitesini atalım ve ne olacağını görelim, yerel olarak kendi ipuçlarımızı alıp alamayacağımıza bakalım çünkü daha çok ulusal şeyler yapmaya alışkınız ve onu ezdik.

00:03:15:08 – 00:03:24:04

Bryan Driscoll

İşte motive olmuş olası satışların geldiği yer orasıdır. Biz, Bu alanda büyük bir ihtiyaç var gibiyiz. Biz de bulduk ve motive olmuş müşteri adayları burada başladı. Bir ajans kurduk.

00:03:25:01 – 00:03:45:04

Çad Keller

Bu küçük yerel pazarda, Dish Network gibi daha büyük şirketlerle ve günde binlerce harcadığımız tüm bunlarla harcayabileceğiniz şekilde harcayabileceğinizi düşünürsünüz. Bu stratejiler yerel pazarlara uygulanabilir mi? Ve Pittsburgh'da yaptığımız da buydu ve başa çıkabileceğimizden daha fazla ipucu almak için yola çıktık.

00:03:46:15 – 00:03:55:05

Brady Sarıcı

İlginç. Bana bunun tasarım ve dönüşümle ilgili ne olduğunu bildiğimden biraz verin, ancak orada biraz bağlam istedim. Harcayabileceğin gibi harcayabileceğini düşünmedin. Başlamak nasıldı?

00:03:56:14 – 00:04:21:03

Çad Keller

Ulusal ürün ulusal bir TV hizmeti, cep telefonu hizmeti, araba, her ne ise olabilir, çünkü siz şirketlerin günde on dolar 20.000 dolar harcadığınız, bazen gerçekten çok fazla potansiyel müşteri pompaladığınız daha büyük reklam spesifikasyonlarını ele almaya her zaman alışkınım. Belki. Ama orada kullandığımız stratejilerin aynısı, aslında onları yalnızca Pittsburgh, Fransa'yı hedeflediğiniz yerel bir pazara uyguladık.

00:04:21:03 – 00:04:39:14

Çad Keller

25 mil yarıçapı veya Allegheny İlçesi. Ve bu öğrenimleri almak ve bunları yerel bir pazara uygulamak bizim için tıpkı bizi gerçekten dışarı çıkardı, kapıdan dışarı fırlattı ve bizim için gerçekten iyi çalıştı ve tamam, burada bacaklar var gibiyiz. Bunu yerel olarak yapın ve bunu diğer yatırımcılara sunmaya başlayın.

00:04:40:13 – 00:04:49:23

Brady Sarıcı

İlginç. Evet, doğrudan aktarılacağını düşünmezdim, ama bu harika. Evet. Evet. Yanlışlıkla toptancılığa rastladım. Toptan satış ücretini nasıl gördüğünüzü seviyorum.

00:04:51:10 – 00:05:01:11

Çad Keller

Buy sonsuza kadar gayrimenkule yatırım yapıyordu ve ben her zaman işin içine girmeye ve onlara biraz yalvarmaya çalışıyordum, 'Her şeyi yaparım' gibiydim ve kendimi bu işe dahil ettim. Ve sonra oradan, Tamam, bu çok mantıklı dedim.

00:05:02:20 – 00:05:07:06

Brady Sarıcı

Bu harika. Çok havalı. Şu anda kaç müşteriniz var veya kaç tane pazarınız var?

00:05:07:23 – 00:05:08:21

Bryan Driscoll

400 civarında.

00:05:09:08 – 00:05:17:05

Brady Sarıcı

Tamam, Güzel, güzel. Bakın, ABD'nin her yerinde olduğu gibi, siz de yatırımcılar hakkında çok fazla veriye ve içgörüye sahip olduğunuzu hayal ediyorum, o zaman muhtemelen diğer birçok ajans.

00:05:17:20 – 00:05:32:09

Bryan Driscoll

Evet, çok fazla veriye sahibiz çünkü sadece gayrimenkul yatırımcılarıyla ilgilendiğimize bakıyoruz. Yani tüm reklam harcamalarımız tek bir niş içinde, bu harika çünkü Google'da, Facebook'ta tüm bu reklam harcamalarını ve tüm bu verileri geri görüyoruz ve herkes bundan faydalanıyor.

00:05:32:23 – 00:05:51:05

Brady Sarıcı

Bu harika. Bu harika. Notlarından birine gireceğim Podcast'te yeniyseniz ve Brian ve Chad'in geçmiş bölümlerini duymadıysanız, bir süre önce Facebook reklamlarında gerçekten cesur olduğumuz ve konuştuğumuz bir dizi yaptık. sahip oldukları bazı veriler hakkında. Bu yüzden geri dönüyorum, podcast serisinden Facebook'a girmemize dikkat edin.

00:05:52:06 – 00:06:01:03

Brady Sarıcı

Ama neyse, hadi başlayalım. En basit ifadeyle, dönüşüm nedir? Neden önemli ve sen nasılsın? Web sitenizde nasıl ölçüyorsunuz?

00:06:01:18 – 00:06:21:20

Bryan Driscoll

Evet, yani dönüşümlerle baktığınız birkaç şey var. Bakıyorum, potansiyel müşteri olan bir dönüşümünüz var. Biri web sitenizde bir form doldurur veya sizi arar, siz buna dönüşüm diyebilirsiniz ve ardından bu olası satışlardan kaçının gerçekten randevu aldığını ve bu randevulardan kaçının ortaya çıktığını ve ardından sözleşmeleri görmek için boru hattına bakabilirsiniz. Ayrıca.

00:06:22:08 – 00:06:39:04

Bryan Driscoll

Ve biz buna daha çok sözleşme tarafında, anlaşmasız tarafta bakmayı seviyoruz ve sonra kaynaklara ve formlara dönüp hangi kaynakların bize sözleşmeler getirdiğini ve hangilerinin bize önemsiz ipuçları getirdiğini görüyoruz. sadece ciddi değiller Ne düşünüyorsun? O çizelgede bir şey var mı?

00:06:39:14 – 00:06:55:17

Çad Keller

Evet, tıpkı Brian'ın dediği gibi, web sitenizdeki bir formu dolduran çok üst düzey bir lider gibi. Ancak bu, iyi bir ipucu olduğu anlamına gelmez. Telefon görüşmesine cevap vermemeleri veya onlara asla ulaşamamaları çok kötü olabilir. Yani, bazı insanlar buna web sitesi açısından bir dönüşüm diyor, ancak bunlar siz ilerledikçe satış hunisindeki dönüşümler olmaya devam ediyor.

00:06:56:01 – 00:07:09:04

Çad Keller

Fikir, onları olası satıştan satışa veya iki sözleşmeye götürmek ve ardından bu gerçek bir dönüşüm. Yani sadece pazarlama açısından baktığınızda, bize dönüşüm, web sitesinin bir formunu dolduruyorlar, değil mi?

00:07:09:09 – 00:07:28:01

Brady Sarıcı

Tamam, evet, bu iyi bir temas. Yani genel olarak yatırımcı odaklanıyor, bilirsiniz, gerçekten ziyaretçiyi kapatacak, bilirsiniz, bugün bu konuşmanın hatırı için soğuktan kapanışa, Chad'in dediği gibi, sizi yönlendirmek için ziyaretçiye bakıyoruz, web sitesine gidiyor ve sonra sizinle bir şekilde, şekil veya biçimde etkileşime girdikleri bir form doldurdular.

00:07:28:01 – 00:07:51:14

Brady Sarıcı

Bir lidere dönüştüler. Yani yüksek düzeyde, yüksek dönüşüm sağlayan ve güzel bir web sitesi olduğuna inandığımız üç şeye sahibiz. Yine de bildiğiniz yapı, öyle mi, iyi akıyor mu, doğru sırayla ortaya konduğu gibi, mantıklı, gezinmek kolay, hikaye oradaki kopyayı hızla anlatıyor yani yapınız, hikayeniz, hızınız, gözlerinizde ne yapıyorsunuz? yüksek dönüşüm sağlayan bir web sitesi yapar mı?

00:07:51:14 – 00:07:52:10

Brady Sarıcı

Ne buldun?

00:07:54:02 – 00:08:13:15

Bryan Driscoll

Birkaç şey buldum. Birincisi, doğru insanları web sitesine çekmelisiniz ve onları oraya getirirseniz, mesajlaşma. Carrot hakkında sevdiğim şey, kahraman bölümünde, güçlü bir harekete geçirici mesajınız var ve insanların formu doldurmasını gerçekten kolaylaştırıyorsunuz. Bu iş hakkında düşündüğünüzde çok yardımcı olan şeylerden biri de bu.

00:08:14:02 – 00:08:32:05

Çad Keller

Evet, bence birçoğu trafik kaynaklarınızla ilgili, SEO odaklı gidiyorsanız ve Google aracılığıyla gelen organik potansiyel müşterileri arıyorsanız, o zaman daha fazla odaklanmanız gerekir. Yani tüm web sitesinin kendisinde, tüm o ana sayfada, anlattığı hikaye, sizin de dediğiniz gibi, Brady ve kahraman bölümü.

00:08:32:05 – 00:09:05:20

Çad Keller

Kahraman bölümü, kahraman bölümü dediğimiz şeydir, eylem denen ana bölümdür. Ve yukarıdaki form, SEO trafiğinin kendisi, söylediğimiz gibi, daha fazla, sanki organikler, bu yüzden reklamları geçiyorlar, bu yüzden web sitesini okumaları ve bu hikayeyi gözden geçirmek istemeleri daha olası. Bu, o noktada yüksek dönüşüm sağlayan bir potansiyel müşteridir. Şimdi, Google reklamları olduğunuz ücretli bir trafik açısından gidiyorsanız, Facebook reklamları, o satıcının kendilerinin farklı, farklı davranacağını, Tipik olarak doğrudan arama yapıyorlar, evlerini satın alacak şirketler bulmaya çalışıyorlar. hızlı veya nakit veya her ne ise.

00:09:05:20 – 00:09:24:10

Çad Keller

Yani hikayeyi, arkasında olan her şeyi pek umursamıyorlar. Ve bu kahraman bölümü, güçlü bir harekete geçirici mesaja ve yukarıda bir forma sahip olması gereken en güçlü noktanız gibi olacak. Ve bunu harika yapıyor çünkü önceden iki farklı adımda performans gösteriyordunuz, bu da ön uç müşteri adayını ve ardından arka uç bilgisini yakalamanıza olanak tanıyor.

00:09:25:14 – 00:09:46:04

Brady Sarıcı

Bu, ipucunun nereden geldiğini bilmek açısından çok anlamlıdır. Web sitesinde onları bir potansiyel müşteriye dönüştürmek için ne kadar veya ne kadar az bilgiye ihtiyaç duyduğunuzu, ne aradıklarını ve gerçekten umursamadıkları şeyleri gerçekten etkiler. Yapıyı, hikayeyi, hızı elde ettikçe, bunları bir şekilde gözden kaçırıyoruz çünkü gerçekten, yani, gerçek şu ki, bakım bunların çoğunu sizin için kutunun dışında yapıyor.

00:09:47:08 – 00:10:05:08

Brady Sarıcı

Bilirsin, bakımın güzelliği budur. Bu. Bunun bir satış konuşması olmasını istiyorum. Ama temel olarak, bu sayfanın nerede yaşaması gerektiği konusunda endişelenmenize gerek yok, Bu sayfanın nerede yaşaması gerekiyor? Bu sayfada kaç paragrafa ihtiyacımız var? Bunların çoğu zaten sizin için, Brian ve Chad için yapı olarak, vergi formları gibi yerleşik durumda.

00:10:05:08 – 00:10:14:18

Brady Sarıcı

SEO açısından diyelim ki, web sitesinde olduğundan emin olduğunuz veya web sitesinin akışına kadar baktığınız belirli bir şey var mı, orada görmek ister misiniz?

00:10:14:18 – 00:10:39:18

Bryan Driscoll

Biliyorsunuz ki siteler oldukça güzel çıkıyorlar, SEO açısından akıllıca bir yapıya sahipler. İçerikle aynı. Farklı web siteleri hakkında konuşmak için konuşacak bir şey de kutudan çıkan havuç, tüm farklı şeylerin doğru şekilde inşa edilmiş olmasıdır. Tüm farklı platformlarda bizim için özel web siteleri oluşturabilecek bir ekibimiz olduğunu görüyorum ve bu gerçekten iyi bir dönüşüm sağlıyor ve kutudan çıktığı anda gerçekten çok kolay.

00:10:39:18 – 00:10:45:21

Bryan Driscoll

Bizim hakkımızda, referans bölümü, bloglar, bunun gibi her şey var. Yani SEO açısından, gerçekten iyi çalışıyor.

00:10:46:21 – 00:11:06:12

Brady Sarıcı

Evet, biraz komikti. Rekoru kırmadan önce, podcast için üzerime düşeni yapıyordum ve sizin internet sitenize girdim. Bir iki ev nokta com için miydi? Bu, bilirsiniz, ben de öyleydim ki, siz bir yıllık dönüşümünüz var, o zaman bu basit, Karen olarak yapabileceğiniz çok daha fazla şey var gibi görünüyor, şu anda küçük reklamların dönüşüm sağladığını söylüyorsunuz, bu işi yapıyor.

00:11:07:13 – 00:11:26:08

Bryan Driscoll

Evet, web sitemizin kelimenin tam anlamıyla kutunun dışında olduğunu biliyorsunuz. Açıkçası, SEO amaçları için sıralama yapmak için bunun gibi pek çok içeriği değiştirdik. Ama tasarım açısından bakıyorum çünkü mülk satın alırken satıcılarla ilgileniyorum ve şöyle düşünmeye çalışıyorum, tamam, bir satıcı ne arıyor? Yerli birini arıyorlar.

00:11:27:00 – 00:11:44:23

Bryan Driscoll

Onları birleştirecek büyük bir banka gibi görünmeyen evlerini satın alabilirler. Öyleyse neden web sitemi gerçekten süslü yapmak ve insanları korkutmak isteyeyim? Normal bir insan arıyorlar. Sorunları var, savunmasızlar. Yani bu konuda sevdiğim bir şey var. Tasarım tarafında pek bir değişiklik yapmadım ve deli gibi dönüşüyor.

00:11:46:16 – 00:11:52:12

Bryan Driscoll

Yani evet, demek istediğim, insanların kontrol etmesini ve aynı şeyi yapmasını öneriyorum. Kitlenizi düşünün, biliyor musunuz?

00:11:52:12 – 00:12:12:16

Çad Keller

Evet. Bize her zaman içeriğin çok ağır olduğunu soran insanlar, o sitenin kendisinin, bizim referanslarımız veya orada hiçbir şeyimiz yokmuş gibi, ama içeriğin kendisi var. Bu nedenle, SEO'ya indiğinde, her şeyin arkasındaki anahtar kelimeler gibi çok ayrıntılıdır, ancak ücretli bir trafik açısından da çok iyi dönüşüm sağlar, çünkü bu, kahraman bölümünde bu formla yalnızca bir doğrudan mesajdır.

00:12:13:00 – 00:12:15:19

Çad Keller

Yani bizim için her iki dünyanın da en iyisini yapıyor.

00:12:16:13 – 00:12:37:12

Brady Sarıcı

Pekala, kişisel olarak hem Wix gibi platformlarda hem de her neyse, kendim için bir dizi web sitesi kurdum ve bunu yıllar boyunca sürdürdüm. Chad, senin güdülediğin gibi seninle ilişki kurabilirim, en azından yanılıyorsam beni düzeltiyor gibiydi, estetik odaklıydı ve markalaşmanın önemine ve uzun vadede tutarlı markalaşmaya gerçekten yatırım yaptı.

00:12:38:18 – 00:12:56:15

Brady Sarıcı

Ortalama serbest bırakan yatırımcı temsilciniz gibi çoğu kişinin web sitelerini kendileri için tasarladığı ifadesine katılıyor musunuz? Tüm bu zamanlarını onu kişiselleştirmek için harcıyorlar, gözlerinde havalı ya da önemli olduğunu düşündükleri şeyi yapıyorlar. Sence bunu müşterilerinin aradığından çok kendileri için mi yapıyorlar?

00:12:57:14 – 00:13:16:16

Çad Keller

Evet, buna katılıyorum ve o yoldan gitmek ve web sitesini yeniden tasarlamak ve bu güzel görünümlü siteye sahip olmak istiyorsanız sorun değil, ancak günün sonunda olası satışlar ve dönüşüm istiyorsanız, gönderebileceğiniz o ön uç rezervasyon sitesine sahip olabileceğiniz noktada dönüşüm tabanlı web sitesine gitmelisiniz.

00:13:16:22 – 00:13:36:23

Çad Keller

Bir yerde biriyle konuşuyorsanız veya insanları Facebook'a yönlendirmek veya Facebook'ta gönderi paylaşmak istiyorsanız. Tamam, insanları gönderebileceğim harika bir sitem var. Ancak SEO yapıyorsanız, kağıt işi yapıyorsanız, Facebook reklamlarına tıklayın, tüm bunlar, o siteye sahip olmak için dönüşüm tipi bir zihniyetle düşünmeniz ve ardından bir alt etki alanına dönüşüm tabanlı bir web sitesi koymanız gerekir. olabilir.

00:13:37:08 – 00:13:52:11

Çad Keller

Ve ön tarafa bakan web siteniz olması gerekmez. Markanızı ve zamanla ağırlık taşıyacak her şeyi bu kadar önemsiyorsanız, onu bu şekilde kurabilirsiniz. Ne yaptın. Günün sonunda, önemli olan anlaşmalar, olası satışlar, anlaşmalar ve para. Yani böyle düşünmelisin.

00:13:52:23 – 00:14:06:09

Bryan Driscoll

Evet, bence de haklısın. Yaptık. Bunu bir kez yaptım, ben ve Chad, bir web sitesine değil bir kartpostal ile yaptık. Ve şık görüneceğini düşündüğümüz şeyi yaptık. Ve bahsettiğin şey bizim içindi. Başardık. Bakmak istediğimiz şey şu. Ve gerçekten süslüydü.

00:14:06:09 – 00:14:24:03

Bryan Driscoll

Gönderdik ve sıfır telefon aldık ve ardından çirkin ama etkili olan sarı mektuplar gönderdik. Ve telefon görüşmeleri alıyoruz. Bu yüzden, web sitelerinde insanların kafalarında, satıcıların aradıklarına karşı ne olarak görülmek istediklerine sahip olduklarını düşünüyorum ve web sitelerini, neyin önemli olduğuna karşı buna göre tasarlıyorlar.

00:14:24:12 – 00:14:49:13

Brady Sarıcı

MM Evet, neredeyse bir kimlik meselesi. Sanki bu şekilde algılanmak istiyorum ve bir nevi ne olacak, bilirsiniz, işi ne bitirecek gibi. İlginç. Evet, paylaştığın için teşekkürler. Bu yüzden kutudan çıkar çıkmaz Havuç hakkında konuştuk, bakım web sitenizi başlattığınızda söylememe neden olan en temel şeylerden bazılarından bahsettik, gerçekten ele almanız gereken türden şeyler dönüşümünüzü bir nevi artırın ve kişiselleştirin, birincisi kişiselleştirmedir.

00:14:49:13 – 00:15:14:12

Brady Sarıcı

Yani logonuz, markanızın renkleri, böylece tutarlı bir görünüm ve his elde edebilir ve sizi diğerlerinden ayırabilirsiniz. İkinci olarak, yerelleştirme olun. Bu nedenle, pazarınız için yerel olduğunuzdan emin olun. Ve sonra üçüncüsü, güvenilirlik olun. İlk referanslarınızı ekleyerek, bu üçüne hızlıca değinelim. Yani kişiselleştirme logosu ve marka renkleri. Chad Brown Web sitenizde kişiselleştirme konusunda ne yapıyorsunuz?

00:15:15:12 – 00:15:34:21

Bryan Driscoll

Kişiselleştirme konusunda şunu söyleyebilirim, hadi tasarıma bakmadan logo hakkında konuşalım, ancak Pittsburgh Acquisitions LLC gibi tanınmak isteyen birçok insan geliyor Pittsburgh gibi bir şeye karşı kendi marka adıdır adamlar bir ev ya da onun gibi bir şey satın alıyor. Yani bakılacak bir şey bir parçada aynı.

00:15:34:22 – 00:15:48:06

Bryan Driscoll

Kişisel düzeyde kalarak, markanızı ve logonuzu aynı şekilde düşünün. İnsanlar seni büyük bir holding şirketi gibi göstermeyen neyle ilişkilendirecek, ne demek istediğimi anlıyor musun? Çad hakkında ne düşünüyorsun? Tasarım hakkında ne düşünüyorsunuz? Logolardaki gibi mi?

00:15:48:06 – 00:16:07:04

Çad Keller

Pekala, bizim markamız gibi, yerel olarak bir veya iki ev gibi, burada, Pittsburgh'da olduğu gibi, insanlar 412 gömlek giyiyor, 412 şapka, 412 tampon çıkartması takıyorlar. Her yerde olduğu gibi, 412 nedir biliyor musunuz? İşte bu yüzden yerel hissi veren 412 ev seçtik. Oysa, bilirsiniz, siz, Oh, Pittsburgh'da yaşıyorsunuz.

00:16:07:05 – 00:16:20:20

Çad Keller

Mesela, bu sadece burada büyük bir şey. Ama logo gibi şeylere indiğinizde, evet, temsil etmek istediğiniz gibi bir şeye sahip olmalısınız, özellikle de bu sizin tam zamanınızsa, bu tamamen sizin işiniz. Rahatsın, hoşuna gidiyor, terfi etmekte sorun yok.

00:16:21:22 – 00:16:38:18

Çad Keller

Ama günün sonunda, fazla düşünmenize gerek yok. Çılgın profesyonel olması gerekmiyormuş gibi, mükemmel. Birisi sitenizde bir form doldursa da doldurmasa da bu her şeyin sonu olmayacak. Logosu olmayan bir sitemiz vardı ve onlar bunu akılda tutulması gereken bir şey olacak şekilde dönüştürdüler.

00:16:39:14 – 00:16:47:15

Brady Sarıcı

Asıl soru şu: Her emlak yatırımcısı logosunun içinde bir tür ev şekline sahip olmak zorunda mı? Olmayanını hiç gördüm mü bilmiyorum.

00:16:48:15 – 00:16:53:20

Bryan Driscoll

Evet, genellikle her zaman bilmem gerekip gerekmediğini bilmiyorum vardır. Yine de, genellikle orada her zaman bir ev benzerliği vardır.

00:16:54:03 – 00:16:55:03

Brady Sarıcı

Orada her zaman bir ev vardır.

00:16:55:09 – 00:16:56:11

Bryan Driscoll

Evet. Ya da en azından bir çatı.

00:16:57:02 – 00:17:00:05

Brady Sarıcı

Evet. Çatıyı aldın. Çatı ya da bir anahtarın ucu gibi bir şey.

00:17:00:11 – 00:17:02:11

Çad Keller

Evet ve bununla ilgili daha çok şey var. Evet, bu doğru ama.

00:17:02:16 – 00:17:23:06

Brady Sarıcı

Her biri. Tamam aşkım. Yani kişiselleştirme, logo marka renklerinden bahsetmiştik. Bildiğiniz herhangi bir düşünce, bunun tasarımda dönüşüm olduğunu anlayamıyorum, genel olarak renklerle ilgili herhangi bir düşünce sadece yüksek düzeyde. Bunların gerçekten basit görünen şeyler olduğunu biliyorum. Bazılarımız onları hiç düşünmüyoruz ama bazılarımız düşünecek.

00:17:23:18 – 00:17:33:07

Brady Sarıcı

Ben muhtemelen beğenecek, günlerce kafa yoracak insanlardan biriyim. Sanki mükemmel rengi elde etmem gerekiyormuş gibi. İyi dönüştüğünü veya sektörümüz için doğru olduğunu düşündüğünüz herhangi bir renk var mı?

00:17:33:15 – 00:17:53:11

Bryan Driscoll

Biliyor musun? Bu komik. Bunu gündeme getirdin çünkü Chad ve ben bunun hakkında konuşuyoruz ve aynı fikirde değiliz. Bazen renkler konusunda aynı fikirde olmadığımız konusunda hemfikiriz. Bu yüzden renkler hakkındaki görüşüm, özellikle reklamlarla ücretli pazarlama yaptığınızda, bence daha parlak renkler, bunun gibi şeyler, üstü açılır turuncu bir mavi gibi. İyi görünüyor.

00:17:53:11 – 00:18:14:17

Bryan Driscoll

Turuncu CD'lere sahip olabilirsiniz. Eylem diyorlar. Buna uzun zamandır bu işin içindeyim diye bakıyorum. Araştırmaya geri döndüğümde eBay'in düğmeler için mavi kullandığını söylediler. Amazon mavi değil. Turuncuyu düğmeler için kullanıyorlar. Amazon portakalı kullanır. Ve bu belirli renklerin insanların tıklama olasılığını artırdığını söyleyen üzerinde çalışılan testler var.

00:18:14:17 – 00:18:25:10

Bryan Driscoll

Ama bu kadar. Bu sadece benim görüşüm. Harekete geçirici mesajınız için web sitenizin rengiyle tamamen zıt olan bunun gibi daha parlak renkleri seviyorum. Ve sonra Chad size renkli için 0,02 dolarını da verebilir.

00:18:25:14 – 00:18:40:00

Brady Sarıcı

Şovunuzdan önceki bir tane. Yani, bilirsiniz, bu sadece sizin fikriniz değil, bizim bulduğumuz şey, o ilgi. Düğme renklerini yıllar boyunca defalarca test ettik. Ve doğru bulduğumuz şey de buydu. İster markanızdan, tüm web sitesinin görünümünden ve hissinden ayrı olması gerekir.

00:18:40:00 – 00:18:47:07

Brady Sarıcı

Logonuzla karışmaması gerekiyor ve eylem düğmesi olarak adlandırdığınız diğer öğelerin gerçekten ortaya çıkması gerekiyor. Genellikle turuncudur.

00:18:48:02 – 00:19:09:08

Çad Keller

Evet evet. Hayır, buna katılıyorum. Özellikle CTA'larda ve her şeyde olduğu gibi, ancak birbirinize benzer tamamlayıcı renklere sahip olmalısınız. Sırf yeşili, kırmızıyı veya yeşili sevdiğiniz için alışılmışın dışına çıkmamalısınız. Ve bilmiyorum, birbirimizi tamamlayan renklerin ne olduğunu kafamın üstünden söyleyemem, ama bize Kahverengi ve Mor gibi şeylerle gelen insanlar oldu ve bu tamamen şöyle, Hey, çocuklar, böyle sert.

00:19:09:08 – 00:19:28:19

Çad Keller

Bu gerçekten iyi görünmüyor. Mesela, bunu değiştirmemizin sakıncası var mı? Yani, gerçekten hiç umursamıyorsanız, tamamlayıcı renklerimiz gibi Google'ı isterim. Birlikte çalışan bazı renk paletleri nelerdir ve bunlardan birini seçin ve bunun üzerinde çalışın. Ama yine de, fazla düşünme. Sadece, evet, bazı şeylerde özeldir.

00:19:28:19 – 00:19:37:08

Çad Keller

O da kişisel tercih. Doğum izninde bile, kişisel tercihimiz ve parlak gözlerimizle yeni markamız ve ürünlerimizle nasıl da öyleyiz.

00:19:38:04 – 00:19:38:12

Brady Sarıcı

Evet.

00:19:39:01 – 00:19:56:15

Bryan Driscoll

Bakabileceğiniz Brady 1'den 2'ye insanlar için gerçekten çok kolay. Google'da renk yazarsan tüm renklerin olduğu bir daire çıkaracağız ve barış sembolü yaparsan baskın rengi seçmişsin gibi kullan, istersen aşağı gelip bir parça alayım de. bir daire. Bu diğer iki renk, genellikle ana rengi iltifat ederiz.

00:19:57:10 – 00:20:14:21

Brady Sarıcı

Oh, yakaladım. Evet. Aslında bahsettiğiniz başka bir şey olduğunu düşünüyorum ve Adobe'nin bir aracı olduğunu düşünüyorum. Bulursak gösteri notlarına koyarım. Ama Google'da Adobe color'u beğenirseniz, aslında, bilirsiniz, işte benim favori rengim diyebilirsiniz. Ve sonra işte onunla birlikte gelen beş tamamlayıcı renk, böylece tüm iç mimar arkadaşlarınızı vurmak gibi beyninizi zorlamanıza gerek kalmaz.

00:20:14:21 – 00:20:34:16

Brady Sarıcı

Hey, en sevdiğim rengin koyu mor olduğunu biliyor muydun? Chad, bunun nesi yanlış? Kurt koyu mordur. Hiç bir şey. Baştan başlamak. Koyu mor bir web sitesi yapmayın lütfen. Her neyse, renkler hakkında yeterli. Mesele şu ki, fazla düşünme. İyi görünen renkleri seçin. Bilirsin, birkaç arkadaştan geri bildirim al, sektördeki insanlar. Bu nasıl görünüyor?

00:20:34:18 – 00:20:36:16

Brady Sarıcı

Bu sana iyi geliyor mu? Gezinmesi kolay.

00:20:37:08 – 00:20:50:21

Çad Keller

Bunu düşünmenin bir başka kolay yolu da, eğer gerçekten umursamıyorsanız, biz evler yaptık, siyah ve altın rengi. Pittsburgh Steelers siyah altındır. Pittsburgh Penguenleri siyah ve altın rengindedir. Korsanlar siyah ve altındır. Bu yüzden birçok insanın tanıdığı yerelleştirilmiş bir renk.

00:20:51:18 – 00:21:07:17

Brady Sarıcı

Evet, bu iyi bir nokta. Ve bu düşünmek için çok büyük. Ne olduğu gibi, onu çok daha kolaylaştırıyor. Mesela şehir neyi seviyor? Bilirsiniz, San Antonio'da büyüdüm, bu yüzden bununla ilişki kurabilirim çünkü bu, bilirsiniz, her yerde, bilirsiniz, herkes ikisini tekrar ediyor. San Antonio'da iki ya da hayır gibi ve San Antonio Spurs gibi.

00:21:07:17 – 00:21:25:10

Brady Sarıcı

Yani, bence siyah ve gümüş şimdi siyah ve beyaz. Ama eskiden, ya da belki de eskiye dönüşte, deniz mavisi ve turuncu gibiydi ve sonra benzerleri, pembe fuşya, fiesta renkleri gibi. Ve şehrin teması buydu. Mesela, bunları herkes bilir, üç rengin garip kombinasyonu gibi. Ve gerçekten iyi yapıyor.

00:21:26:15 – 00:21:31:11

Bryan Driscoll

Evet evet. Ve bu bağlantı da, çünkü bu, bilirsiniz, anladığınızda yerel olduğunuzu anlamalarını sağlar.

00:21:32:03 – 00:21:50:19

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Sonraki nokta lokalizasyonu. Sizin yaptığınız başka bir şey varsa, kopyalamak için yapıyorsunuz. Bir bakım web sitesinde kutunun dışında değiştirdiğiniz herhangi bir şey, insanlara hey biz yerel olduğumuzu biliyorsunuz, bu yüzden sizin için bire bir görmüş olabilirler, siyah ve altını görmüşler, belki de hakkında sayfanızı okudular, başka herhangi bir şey hey biz buralıyız diyorsun.

00:21:51:08 – 00:22:09:06

Bryan Driscoll

Bu gerçekten dönüşümle ilgili değil, ancak yalnızca SEO varlığı için birçok şehir sayfası oluşturacağız, bunun gibi, farklı zamanlar hakkında konuşabileceğimiz şeyler. Ama içeri girer ve hakkımızda sayfanıza ailenizin veya sizin resimlerinizin resimlerini hakkımızda sayfasına koyan beğeniler koyardım.

00:22:09:14 – 00:22:33:11

Bryan Driscoll

Aynı. Tanıklıklarınız varsa minör atın bizde yokmuş gibi bire bir iki ev kırarız daha iyi çevirirsek daha çok kunduracılar gibi bazen ayakkabımızda delikler olan. Sağ. Ancak web sitenize bu referansları ve bunun gibi şeyleri de ekleyin ve kişiselleştirin, böylece bir parçası olsun çünkü çok fazla yatırımcı var havuç kullanıyor sizin farklı olduğunuzu gösterin, onların sizin doğru kişi olduğunuzu anlamalarını sağlayın arkasında.

00:22:34:06 – 00:22:50:23

Çad Keller

Evet, onları ailelerini daha fazla kişiselleştirmeye veya gösteriş yapmaya iten ve bu konuda rahat olan müşteriler. Görünüşe göre reklamlarda ve genel olarak sadece bizim sektörümüzün olduğunu gördüğünüz şeylerde bile geri bildirim gibi konularda daha iyi yanıt alıyorlar, insanlar her zaman, siz beyler evimizi bizden çalmaya mı çalışıyorsunuz yoksa bunu mu yapıyorsunuz yoksa bunu mu yapıyorsunuz? O?

00:22:51:04 – 00:22:57:13

Çad Keller

Ama bir aileyi dışarı iterseniz ve bunu daha çok bu tür bir yaklaşım olarak kabul ederseniz, o kadar olumsuz geri bildirim almıyor gibi görünüyorlar.

00:22:58:09 – 00:23:24:10

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Biliyorsunuz, son zamanlarda podcast'te SEO hakkında konuşan ve Hawaii'de çökmekte olan bir Daniel Kang vardı. Hawaii'de nerede olduğunu hatırlayamıyorum. Her neyse, bir bakım web sitesinde gördüğüm en iyi hakkında sayfalarından birine sahip. Genel olarak gördüğüm en iyi sayfalardan sadece birini kastediyorum. Ve gerçekten ilginç bir şey yaptı ve kendisini eşini veya partnerini koydu ve ardından tüm ekibini sayfada çoğu insanın "Oh, sadece ben miydim" dediği sayfaya koydu.

00:23:24:10 – 00:23:42:06

Brady Sarıcı

Ben sadece ev satın alan adamım. Ama herkesi koydu, bilirsiniz, Vas'a kadar, bilirsiniz, güzel bir vesikalık ve sonra bir biyografi ve bu sanki, bu bir takım çalışması. And it just it made it so much more personable and that much more credible, especially, you know, in Hawaii, where there's a higher trust factor is needed.

00:23:42:09 – 00:23:43:23

Brady Winder

You know, you really need to be local.

00:23:44:16 – 00:24:01:02

Bryan Driscoll

Evet. Hey, Brady, you know what? That just made me think on your thank you page on a care website, Toss a video on there. Hey, thanks for filling out a form. Here's what to expect next. And then go out through it. Someone's going be giving you a call and here's what here we're going to come out and give you an offer.

00:24:01:02 – 00:24:03:17

Bryan Driscoll

Things like that also are really good on that side.

00:24:04:08 – 00:24:17:04

Brady Winder

That's a great too. Those are great tips. And so through and I don't mean I mean that's something it's like it's funny it's e-commerce like standard practice or like online marketing standard practices. But I don't think you see many people doing that in our space now.

00:24:17:04 – 00:24:30:15

Bryan Driscoll

You don't. And it and it helps because like you figure they're filling out five different a lot of these sellers they're on Google pay per click just go into people's websites. But if they see you and then they see your website, you're real person. And then after it's like, Hey, you know what? Thanks for filling out a form.

00:24:30:15 – 00:24:40:15

Bryan Driscoll

Here's a here's what we're going to do. You expect a call from us? We're going to ask you some questions and then if it's a fit, we're going to come meet with you. It lays out the objections and it puts their guard down when you do end up talking to them.

00:24:41:19 – 00:25:18:03

Brady Winder

I love that. That's a good tip, man. I guess we talked about personalization, localization, credibility. We talked about adding some of those first testimonials and help increase conversion. A couple more things and we're going to wrap it up and then we'll move on to part two next week. But we kind of touch on this in the beginning, but any other considerations you guys would make as far as when you're when you're changing up your website, when you're getting traffic from paid ads versus organic SEO, what needs to be different in simple terms?

00:25:18:16 – 00:25:43:02

Bryan Driscoll

Okay, so the SEO has to be optimized content to rank, right? So they're usually more content heavy, longer pages. You still want to format them, not like you're just paste on a word document onto a page, but format them. But they're going to be really content heavy with paid ads. You don't you don't really need to like you need to have content and things on there for quality score on Google for paper click, but not so much.

00:25:43:02 – 00:26:04:03

Bryan Driscoll

So you need to have those really call to action direct. So it's two different audiences. And so SEO, you're trying to have the search engine understand what the page is about. You need the content paid ads. You don't. You need to have hard call to action right at the beginning. People have to understand exactly what your website is about within one second, and then you can sell reasons underneath it.

00:26:04:03 – 00:26:05:20

Bryan Driscoll

But it has to be like super fast.

00:26:07:07 – 00:26:24:12

Chad Keller

You'll get a client today that actually asked me about what we're offering. Does different display methods now where we can list we're going to do innovations, we're going to do this, can we lay that out on the site or in the hero section? And somehow I'm like here and confuse them. Like they just want to know, can you buy their house fast?

00:26:24:12 – 00:26:43:05

Chad Keller

Can you buy it for cash? We get it quick, whatever it may be, like just a one liner. You don't want to put that all in the hero section, especially on paid traffic when they're trying to figure out like, well, do they do this or they do that or they do it all, Like you can really confuse a seller at that point, especially when they're desperate, stressed or whatever it may be situation there.

00:26:43:05 – 00:27:05:18

Bryan Driscoll

And yeah, you do want to keep it simple. And that brings up a good point to say. You're say you're targeting specific types of things like inherited homes. You can have one specific landing page. We buy inherited homes fast or so your inherited home fast. Have the messaging really clear. If you want to have five different things, make five different landing pages and send different traffic to them that are relevant.

00:27:06:07 – 00:27:25:06

Brady Winder

MM Yeah, that makes a lot of sense. There was actually actually a thread going on internally here with the care team about I think a couple of members had burst the topic of Hey, what about a, what about a website template for creative finance? And so was this conversation of like would it confuse them? Is it too much?

00:27:25:06 – 00:27:41:05

Brady Winder

Do you save that for the closing table or do you save that for the the seller format? And so it sounds like I mean, that's kind of the direction we were leaning, but it's like, well, maybe not necessarily what you would lead with, but something you keep in your back pocket to help close the deal, if that makes sense.

00:27:41:17 – 00:27:50:00

Bryan Driscoll

Sağ? Yeah, because the seller doesn't know what creative financing is. They just want to sell their house. They're just looking for can you buy? They don't care which which way, like how you do it.

00:27:50:10 – 00:27:53:19

Brady Winder

Evet. Evet. That term is definitely going to. That's going to confuse them.

00:27:54:05 – 00:27:56:11

Bryan Driscoll

Evet.

00:27:56:11 – 00:28:13:02

Brady Winder

Serin. One more question here. Well we'll wrap it up and we might dive deeper into this in the next episode, but anything you're doing to make sure your site converts well on mobile, it's funny, even just me phrasing the question this way because it's mobile is the majority now, But anything there.

00:28:13:22 – 00:28:34:04

Bryan Driscoll

You know what Carrot? Carrot does a pretty good job on mobile. We did something in to see Yes, we want the form to be in like on your phone. We want the form to populate right at the top. So we were able to actually remove some of the text on mobile. It's above the form to pull it up so that they can see sell your house fast and then the form is right there without scrolling.

00:28:34:18 – 00:28:41:23

Brady Winder

Mm. Yeah, it's a good tip. Have you guys done any to send that to see. Is it converting better or is it more of just a gut feel now.

00:28:42:06 – 00:28:43:02

Bryan Driscoll

It converts better.

00:28:43:08 – 00:28:47:17

Chad Keller

Evet. It's actually something we tried to do for like all clients because they actually convert converted so much better for us.

00:28:48:06 – 00:28:50:17

Brady Winder

Well, sorry for making you spill your secrets on the podcast.

00:28:51:04 – 00:29:06:02

Bryan Driscoll

You know what? We actually just did a test with Carrot about a little ways back, testing different things on the landing pages, which we can go into as well if we want on the next episode. But yeah, we spent all, we sent a lot of traffic with different landing pages and test all kinds of different stuff, which is cool.

00:29:06:18 – 00:29:28:16

Brady Winder

Awesome. That's the perfect cliffhanger. We're going to just Netflix, you guys. It's a perfect cliffhanger For the next episode. We're going to talk about get a little bit nerdier, a little more nitty gritty, and what some of those tests are that you guys, these guys have ran. That's about it. For this one, make sure to go to Care.com site convert to get all of our guides and best practices or checklists or other podcasts on what set design and conversion.

00:29:29:08 – 00:29:48:21

Brady Winder

If you guys want to work with Brian and Chad, you can tell just from this conversation they know what they're doing. They're 100% working with real estate investors, getting motivated seller leads. That's why their business name is going to be Liz. And it was. If you want to work with them, go to Marketplace dot Care.com. If you're a care member or just search motivator, please on Google and you will find them.

00:29:49:01 – 00:30:28:07

Brady Winder

The proof is in the pudding. If you're looking for more of a done with you option, if you're like, Hey, this is really cool and you want to work with the care team to do your SEO and do a lot of the other stuff and go to Care.com slash authority and check out our authority leader plan. But anyways, join us for part two next week and we will see you guys later.