Daha İyi Görüşler Almak: Güveni ve Dönüşümü Artırmak İçin Pratik Bir Kılavuz

Yayınlanan: 2023-02-21

Her hafta CarrotCast'i almak için abone olun!

iTunes'a abone olunGoogle Play'de abone olunSpotify'da abone ol

Görüşler, müşteri adayları oluşturma ve bu potansiyel müşterileri karlı anlaşmalara dönüştürme yeteneğinizi artırabilir veya bozabilir. Bu nedenle, tüm zamanların en sevdiğimiz iki konuğuyla konuşuyoruz: Yaklaşan Beau ve SEO canavarı Keith.

  • Bir ev satıcısının size itirazları ortadan kaldıran çılgın bir inceleme yapmasını sağlayacak belirli sorular
  • Keith & Beau, daha fazla ve daha yüksek kaliteli olası satış oluşturmak için web sitenizde ve Google profilinizde bu referanslardan nasıl yararlanır?
  • Yazılı bir incelemeye karşı mükemmel video referansı nasıl yakalanır, yatırımcıların yaptığı en yaygın hatalar ve daha fazlası!

İster emlak yatırımında yeni olun, ister 100 anlaşma yapmış olun, nasıl daha güvenilir (ve kârlı) bir emlak yatırımcısı olabileceğinizi öğrenmek için altı rakamlı iki toptancıyla bu sohbete katılın.

Carrot.com/convert adresinde web sitenizden en iyi şekilde nasıl yararlanacağınızı öğrenin

Bu Bölümde bahsedilen:

Keith Sant'ın Havuç sitesi

Beau Hollis'in Havuç sitesi


Bölüm Metni (Bu, robot havuç tarafından yapılan otomatik bir transkripttir - lütfen yazım hatalarına dikkat edin)

00:00:00:04 – 00:00:16:00

Beau Hollis

Ve çok fazla arkadaşım var. Onlarla konuşmayı denedim, denedim ve denedim. Kapanışlara git. Kapanışlara git. Kapanışlara gidin, müttefikler edinin, incelemelere gidin. Ve hala incelemeleri yok. Ve PPC reklamları gibi ve bu tür şeyleri yayınlamaya çalışıyorlar. Tüm bu tür reklamları yayınlıyorlar, incelemesiz ücretli reklamlar.

00:00:16:00 – 00:00:22:04

Brady Sarıcı

Boşa para. Herkes bunu dinlesin. Mesela, incelemesiz, güvenilirliğiz, atık para çöplüğünüz gibi PPC'de çalıştırılmayın.

00:00:22:04 – 00:00:37:22

Beau Hollis

Kes şunu. yapma Önümüzdeki bir veya iki ay için kapanışlara giden başlangıca gidin. Cep telefonunu getir. Bu arada harika kameralar var. Oraya git. Bu kişilerle bir selfie videosu çekin veya evlerine gidin. Evlerini zaten satın aldıysanız ve iyi bir ilişkiniz varsa, "Hey, bunun çılgınca olduğunu biliyorum ama benimle bir inceleme yapar mısın?"

00:00:38:05 – 00:00:43:07

Beau Hollis

Hani git, harca, biraz vakit geçir, şunu yap, yatırım yap gibi.

00:00:48:16 – 00:01:06:11

Brady Sarıcı

Merhaba arkadaşlar. James Brady'nin sunucunuz olduğu Care Cast podcast'ine tekrar hoş geldiniz ve bu, emlak yatırımcıları ve acentelerine yönelik bir podcast. Bugün yanımda arkadaşlarım var, Bay Keith Sands, Bo Hollis. Podcast'e tekrar hoş geldiniz millet. Nasıl gidiyor.

00:01:07:15 – 00:01:11:04

Beau Hollis

Adam? Tüm bu adamlarla burada olmaktan mutluyum.

00:01:11:15 – 00:01:13:10

Keith Sant

Evet. Bernie, beni geri aldığın için minnettarım.

00:01:14:20 – 00:01:33:05

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Bir dakika oldu. Bilmiyorsanız, Bo Hollis Google'a gidin ve havuç yazın, deyip duruyor. Keith, Bo, her neyse. Pek çok iyi içerik bulacaksınız, ancak bu adamlar yıllardır yatırım yapıyor, en iyi toptancılardan, en iyi yatırımcılardan bazıları ve konu söz konusu olduğunda işlerini gerçekten biliyorlar.

00:01:33:05 – 00:01:49:23

Brady Sarıcı

Yani Keith lider oluşturma tarafında daha güçlü ve Bo daha yakın, ancak ikisi de ikisini de gerçekten iyi yapıyor. Ancak, nasıl olası satışlar ve kapalı anlaşmalar oluşturacağınızı öğrenmek istiyorsanız, her ikisinde de çok fazla içeriğimiz var. Peki bugün ne yapıyoruz? Web sitesi tasarımı ve dönüşüm ay bakımıdır.

00:01:50:14 – 00:02:15:08

Brady Sarıcı

Şubatta. Daha fazla anlaşma yapmak için web sitenizdeki dönüşümü nasıl artıracağınızdan bahsediyoruz. Web sitenizdeki dönüşümü artırmanın ve gelen müşteri adaylarından yararlanmanın en iyi yolları nelerdir, referanslar eklemek ve web sitenize güvenilirlik katmaktır. Ve bu yüzden bunun pazarlamacılar ve bazı yatırımcılar için basit ve kolay bir kavram olduğunu hissediyorum.

00:02:15:08 – 00:02:37:19

Brady Sarıcı

Ve bazı insanlar için bununla birlikte gelen pek çok soru var. Yani web sitenizde hem güvenilirlik hem de dönüşüm için referans almaktan bahsedeceğiz ama bunun SEO açısından ne kadar yardımcı olduğuna da değineceğiz ve hem video hem de yazılı olarak konuşuyoruz ama ben de istiyorum Bu sohbete başlamadan önce bilmelisiniz ki, son Google güncellemeleri ile video ve video tanıklıklar Google'daki sıralamada daha büyük bir rol oynuyor.

00:02:37:19 – 00:02:53:00

Brady Sarıcı

İster web sitenizdeki, ister web sitenizdeki veya YouTube'daki videolar olsun. Ve böylece söyleniyor, Keith Bo, bir yatırımcı ve aracı olarak, idealleri nerede test etmeye ihtiyacınız var ve bunlar neden ilk etapta önemli?

00:02:54:03 – 00:03:16:11

Keith Sant

Onlara her yerde ihtiyacın var. Yani, kesinlikle her yerde onlara ihtiyacın var. Güvenilirlik içindi. Biliyorsun, insanların aralarından seçim yapabileceği pek çok nakit ev alıcısı var, değil mi? Ve gerçek şirketlerle iş yaptıklarını bilmek istiyorlar. Ve eğer buna sahip değilseniz, diğer herkesin beğendiği referanslar gerçekten hoşunuza gidiyor mu, gerçek bir şirket misiniz?

00:03:16:11 – 00:03:43:03

Keith Sant

İş mi yaptınız? Mesela, evet, sadece güvenilirlik delilik. Ve o kadar çok satıcı referanslarımdan dolayı beni seçtiklerini söylüyor. Onlar gibi videoları izliyorlar, okuyorlar. Beni aramadan önce çok araştırma yaptılar ve fiyatı ne olursa olsun benimle iş yapmaya karar verdiler. Ve bu yüzden referanslar son derece önemlidir.

00:03:43:03 – 00:04:02:05

Keith Sant

Sanki web sitenizi izleyerek, bilirsiniz, görerek sizi tanıdıklarını hissediyorlar. Videonuz varsa, ki bu son derece önemlidir, az önce söylediğiniz gibi, sanki tüm bunlar boyunca sizi tanıdıklarını hissediyorlar. Ve randevuya geldiğimi gösteren insanlar gördüm ve onlar, 'Videodaki adam sensin ve ben' Evet ve kendi web sitem 'gibi.

00:04:02:05 – 00:04:17:09

Keith Sant

Şimdi bana kahrolası bir rock yıldızıymışım gibi bakıyorlar. Ama evet, yani video, video referanslardır ve bunlar web sitemde sahip olduğum tek videolar veya sadece video referanslardır ve işe yarıyorlar. Bu yüzden kesinlikle onları alın ve mümkün olan her yere koyun.

00:04:18:23 – 00:04:38:09

Beau Hollis

Evet. Yani, bilirsiniz, Keith'in bahsettiği şey hakkında konuşurken, bende, ilk başladığımda yapmadım, yapmadım. Her zamanki gibi satıcılarla fotoğraf çektirdim. Sadece fotoğraf çekerdim çünkü ne söyleyeceğimi gerçekten bilmiyordum ya da sadece 'Hey, biliyor muydun? Satıcılarımla az önce bir selfie çektim, yani, eğer sana tavsiye verebilirsem, hiç yoktan iyidir, değil mi?

00:04:38:09 – 00:04:56:12

Beau Hollis

Kesinlikle. Sadece hızlı bir selfie çek, gülümse. Açıkçası, eğer durum iyiyse ve işinizden oldukça memnunlarsa, en azından bir selfie listesi yapın. Ama onun bahsettiği gibi satıcılar yaşadım. Bir gün bir adamla tanışmıştım ve o, 'Dostum, aslında oldukça ünlüsün.

00:04:56:12 – 00:05:18:04

Beau Hollis

Ve hiçbir fikrim yoktu. Ve dedim ki, neden bahsediyorsun? Dostum, kim olduğunu google'da arattım. Adını Google'da arattım ve internette her yerdesin. Ve bunun gibi şeyler, bilirsin, bunun gibi farklı şeyler gibi. Artı, Web sitemizde sahip olduğumuz tüm referanslarımız gibi artık video. Tanıklıklar her yerde.

00:05:18:04 – 00:05:33:01

Beau Hollis

Ve bu gerçekten basit bir süreç. O kadar zor değil ama sizi pazarınızdaki diğer herkesten farklı kılıyor. Sizden ve satıcılardan çok memnunsanız, yani zor değil mi? Bu çok, çok basit bir süreç ama gerçekten önemli.

00:05:33:20 – 00:05:52:22

Brady Sarıcı

Sizinle özellikle bu konu hakkında konuşmak istememin nedenlerinden biri, az önce bahsettiğiniz şeyin çok basit olması. İyi yapmak için olması gerekiyor, aşırı karmaşık hale getirmemeniz gerekiyor. Ve dediğin gibi, selfie'lerle başlıyorsun ve sonra sadece telefonunda kayıt oluyor. Bunu bir süredir yapıyorsunuz ve ben Bo'yu web sitenizden tanıyorum.

00:05:52:22 – 00:05:57:18

Brady Sarıcı

Bir ton video referansınız var. Evet. Ayağınızı hiç gazdan çekmiyor musunuz?

00:05:58:00 – 00:05:58:15

Beau Hollis

Çünkü sen.

00:05:59:03 – 00:05:59:11

Brady Sarıcı

Bilmek.

00:05:59:16 – 00:06:25:20

Beau Hollis

Biliyorsunuz, yani, bilirsiniz, şunu söyleyeyim, toptan satış alanında, çok daha fazla insanın daha fazla referansı olmamasının bir nedeni var. Ve işte nedeni. Bunun nedeni, toptan satış alanında bunu sanal olarak yapmak veya işinizin günlük operasyonlarında bulunmadığınız yerde yapmaktır.

00:06:25:20 – 00:06:46:22

Beau Hollis

Yani bunu öğreten insanlar, bilirsiniz, bu toptan satış veya yatırım modeli, bu çok müdahaleci bir yaklaşım. Bir sözleşme olsun, işinizde işinizi başkasına yaptırın. Bütün bir ekibiniz var ve kapanışlara gitmiyorsunuz çünkü onlar bir şeyler ve bunun gibi şeyler veriyorlar. Öyleyse şunu söyleyeyim, ben bunun tam tersiyim.

00:06:47:00 – 00:07:07:01

Beau Hollis

Ben ve bu kadar çok video referansımızın olmasının nedeni, kapanışlara gitmeniz gerektiğine inanmam. Bence orada satıcının elini sık, gözlerinin içine bak ve telefonunu al. Ve şunu söylemek çok basit, Hey, burada işimiz bittikten sonra sorun olur mu? Hızlı bir video referansı yapabilir miyiz?

00:07:07:01 – 00:07:20:23

Beau Hollis

Ve işte bu şekilde tüm eşyalarımı aldım, insanlar her seferinde evet diyor ve sonra bunu Unvan A unvan temsilcisine veriyor, yoksa seninle bir arkadaşımız var. Sadece tut ve konuşmaya başla. Hey, biliyorsun, buna gireceğiz. Nasıl yapılacağını bildiğinden eminim.

00:07:21:14 – 00:07:28:04

Brady Sarıcı

Çocuklar, kapıda ne soruyorsunuz? Ona kapanış tablosunu soruyorsun, yoksa bu kadar basit mi, Hey, hızlı bir video alabilir miyim? Benim için bir tane mi diyor?

00:07:28:15 – 00:07:33:02

Keith Sant

Evet. Aslında hiç yaklaşmadım. Gerçekten kapatmıyorum.

00:07:33:15 – 00:07:37:11

Brady Sarıcı

Bunun zıt kutuplar olmasını istemediğimi fark etmemiştim. Gerçekten bilmiyorum.

00:07:37:11 – 00:08:00:03

Keith Sant

Bilmek. Hayır, demek istediğim, çünkü sanal kapanış gibi çok şey yapıyoruz ya da mobil noterler gibi yaptığımız şeyleri seviyoruz. Yani, imzaların çoğu satıcının evinde olacak ve bilirsiniz, bilirsiniz, alıcı, bilirsiniz, belki önceki gün farklı bir yerde, sadece farklı bir yerde imzalar. Sağ. Ama bilseydim, tüm anlaşmalarımın %90'ı ödevdi ve yine de satıcıdan alıcıya anahtarları almam gerekiyor.

00:08:00:03 – 00:08:19:02

Keith Sant

Bu yüzden genellikle kapanış gününde buluşurum, hey, seninle buluşup anahtarları senden alabilir miyim? Ve neredeyse her zaman evde. Ve sonra anahtarları alıyorum, bilirsiniz, ellerini sıkıyorum. Çok teşekkür ederim. Şimdi mutlular. Paralarını yeni aldılar, değil mi? Mesela, başlatılan teller var mı? Sonra diyorum ki, Oh, ben de bunu biraz düşündüm.

00:08:19:02 – 00:08:34:14

Keith Sant

Mesela, bir an önce buraya gelip benimle hızlı bir video çeker misin ve insanlara deneyimlerimizi anlatmak, daha fazla insana ulaşmama yardımcı olur ve bilirsin, seninkine benzer durumlar. Ve on kişiden dokuzu, evet, şimdiye kadar birinin hayır dediğini gördüğüm tek zaman bir kadındır.

00:08:34:14 – 00:08:40:14

Keith Sant

Mesela, saçımı yapmadım ama sana gerçekten iyi bir eleştiri yazacağım ve tamam, bunu takdir ediyorum. Kuyu.

00:08:41:14 – 00:08:43:06

Brady Sarıcı

Evet, sanırım bugün yaparsam.

00:08:43:08 – 00:08:43:16

Keith Sant

Evet.

00:08:43:20 – 00:09:02:01

Brady Sarıcı

Bu hoşuma gitti. Demek istediğim, basit ama zamanlama çok önemli. Sanki, tüm süreç boyunca olacakları en mutlu an bu. Onları al o zaman. Beyler, siz ve satıcı mı yapmayı tercih edersiniz yoksa telefonu tutup satıcıya yönlendirmeniz gibi sadece biz mi? Ne istersin?

00:09:02:22 – 00:09:24:15

Keith Sant

Kesinlikle satıcıyla oraya girmeye çalışıyorum. Başlangıçta, yaptığım ilk birkaç şey gibi, telefonu sadece selfie gibi tutuyordum ve sanki, bilirsiniz, çok yakınız ve sonra, bilirsiniz, ama ben var bir ortak gibi getirdiğim, hatta alıcıyı yanımda getirdiğim ve kamerayı benim için tuttuğu başkaları da var.

00:09:25:19 – 00:09:29:04

Keith Sant

Ve evet, işe yarıyor.

00:09:29:04 – 00:09:52:04

Beau Hollis

Evet. Şahsen ben videolarda olmayı seviyorum çünkü bir numara, videolarda sen varsın, videolarda sen varsın ve bu senin web siten, değil mi? Web sitenizin her yerinde kendi yüzünüzsünüz. John, Judy, Ben, Tom, Sally ve Sarah ve tüm bu genç insanlarla birliktesiniz, tamam mı, onların evlerini satın aldınız ve farklı kıyafetler içindesiniz ve orada sizden o kadar çok şey var ki, Vay canına, bu adam meşgul, aktif.

00:09:52:12 – 00:10:11:11

Beau Hollis

Aslında orada olduğunu biliyorsun. Yani bu bir resim olsa bile, gerçekten önemli. Emlakçıların yaptığı gibi büyük satılan tabelalara sahip değilim. Ama yani bazen keşke görsel efekt diye yapsaydım diyorum ama yaptığım şey telefonumu, cep telefonumu oradaki avukata vermek, yanımda bir arkadaşım yoksa.

00:10:13:05 – 00:10:31:05

Beau Hollis

Sonra onları tutmalarını sağlayacağım ve sadece hey, ben John'layım diyeceğim. Evini yeni satın aldım ve bundan önce ona koçluk yaptım. Sağ. Onlara aynen söylüyorum, Hey, size sürecin nasıl gittiğini soracağım. Basit miydi? Kolay mıydı? Ve tavsiye eder misiniz? Bir arkadaşına tavsiye eder misin?

00:10:32:03 – 00:10:48:22

Beau Hollis

Sağ. Ben de bunu yapıyorum ve Hey, John'la birlikteyim ve onun evini yeni satın aldık diyorum. Nasıldı? Bizimle çalışmak inanılmazdı. Onu sevdim. Bunu bir arkadaşına tavsiye eder misin? Aman Tanrım, çok havalıydı, değil mi? Oldu. Harika bir deneyimdi. Kesinlikle basitçe yapmalısın. Çok teşekkürler, John.

00:10:48:22 – 00:10:54:13

Beau Hollis

Teşekkür ederim. Ve sarılma ya da onun gibi bir şey, bilirsiniz, basit patlama, 15 saniye, 20 saniye gibi yapılır. Yapılmıştı.

00:10:55:12 – 00:11:09:17

Brady Sarıcı

Onlara hiç sordunuz mu, hiç, ah, bunu bir dava açacağım gibi zamanlar oldu mu? Ona bir sürü soru soracaksın çünkü çok iyi gitti. Sana teklif veren diğer yatırımcılar yerine neden bizi seçtiğini hiç sordun mu?

00:11:09:17 – 00:11:36:14

Beau Hollis

Şahsen ben çok fazla yapmam. Ben girebileceğim tek soru türü benim, bu kişisel olarak sadece benim. Size mülk için adil bir fiyat ödüyor muyuz gibi sorulara girerdim. Biliyor musun, mülk için sana adil bir fiyat ödediğimizi düşünüyor musun? Ve size karşı adil olduğumuzu düşünüyor musunuz yoksa bunun gibi bir soru, sırf bu diğer satıcıların sahip olacağı büyük bir itiraz olduğu için, bu en büyük itirazdır.

00:11:36:18 – 00:11:57:13

Beau Hollis

Bu şirket fiyatlandırma konusunda bana karşı adil olacak mı? Ve bu itirazı bir gözden geçirerek aşmak istiyorum. Hey, bu senin için adil miydi? Fiyatlandırma konusunda size karşı adil miydim? Aman Tanrım, başka tanıklıklarım da var. Benim siteme girebilirsiniz, aman allahım evet çok adil olmuş diyebilirsiniz.

00:11:57:13 – 00:11:58:19

Beau Hollis

İnanamıyorum.

00:11:59:04 – 00:11:59:13

Brady Sarıcı

Mhm.

00:12:00:05 – 00:12:21:18

Beau Hollis

Bu tür şeylerden hoşlandığımı bilirsin. Bu soracağım yegane sorulardan biri çünkü çoğu insan benim gibi değil, dünyadaki herhangi bir konu hakkında tamamen rastgele konuşuyorlar ve zekice sanki kekeliyorlar ve bir kişinin önünde gerçekten korkuyorlar. kamera. Bu yüzden ne söyleyeceklerini bilsinler diye gerçekten basit tutmaya çalışıyorum.

00:12:22:10 – 00:12:35:12

Brady Sarıcı

Evet, bu iyi bir nokta. Ne beklemeleri gerektiğini bilmeleri gerektiğinden, onlara koçluk yapma veya aynı anda brifing verme şeklini seviyorum. Demek istediğim, çoğu insanın bir şekilde kekelemesi veya mırıldanması, bir şeyleri mırıldanması normaldir. Yani evet.

00:12:35:14 – 00:13:10:23

Beau Hollis

Onlara sormayacağım, sanki evet diyeceklerini düşünmüyorsam, sormayacağım. Asla, hey, evet de, demedim, ama onlara her zaman söylüyorum, bunun olumlu veya karşılıklı olarak iyi bir sohbet olacağını hissedersem, onlardan bir video incelemesi isteyeceğim çünkü diyeceğim Bu, eğer insanlar kişisel olarak gerçekten zor bir dönemden geçiyorsa, örneğin boşanmak veya aile içinde ölecek olmak veya bunun gibi bir şey, gerçekten mutlu bir eleştiri almak zorlu bir iştir çünkü, bilirsiniz, bu evi satmak onlar için çok üzücü bir durum olabilir.

00:13:10:23 – 00:13:30:21

Beau Hollis

Sağ. Çok fazla belki de duygusal sıkıntı içinde olan biriyle uğraşıyorsun. Yani o harika bir deneyimdi, bilirsiniz, berbattı. Çocukluğumun evini sattım ve bugün hayatımın o kısmını bırakmak zorunda kaldığım için gerçekten üzgünüm. Bu nedenle, onların duygularına ve ne sorduğunuza ve söylediğinize karşı çok dikkatli ve vicdanlı olmak, bilirsiniz, gerçekten önemlidir.

00:13:30:21 – 00:13:47:17

Beau Hollis

Sana karşı adil miydim gibi soruları sormamın nedeni de bu. Seninle iyi miydi? Çünkü bunların hepsi, duygusal durumlarına gerçekten derinlemesine dalmak değil. Bu gerçekten basit tutuyor ve onlara adil davrandığım için evet cevabını verebilirler. Onlara karşı nazikim. Basit bir süreç miydi? Cevabı zaten biliyorum, değil mi?

00:13:47:17 – 00:13:57:09

Beau Hollis

Bu şeylerin hepsi evet cevapları. Yani bu, sorularınızı, yani cevapların ne olacağına göre çerçevelendiriyor, olumsuz bir şekilde değil.

00:13:57:23 – 00:14:01:00

Brady Sarıcı

Sağ? Kesinlikle. Bu konuda bir fikrin var mı, Keith?

00:14:01:18 – 00:14:25:06

Keith Sant

Evet, tıpkı dediğim gibi, cevaplarınızı çerçevelerseniz, satıcıların itirazlarını ezmek için incelemelerin referanslarını kullanmakla ilgili söylediklerinize bayılıyorum. Bunu Facebook reklamlarım gibi şeylerle yapıyorum ve bilirsiniz, soruyu bir tür çerçeveye oturtuyorum, bilirsiniz, bildiğiniz gibi ezmek istiyorum, hızlı kapanabilir, değil mi? Mesela, kedi olarak ona özel olarak sorduğum bir adam vardı ve 30 gün içinde kapatıyoruz.

00:14:25:06 – 00:14:30:12

Keith Sant

Sağ? Ve o, iki hafta içinde kapatırsın. Evet bu doğru. Bunu biliyordum çünkü iki hafta içinde istiyorum.

00:14:30:12 – 00:14:31:10

Brady Sarıcı

O dünkü.

00:14:31:10 – 00:14:48:01

Keith Sant

Bunu söylemek istiyorum. Evet, doğru. Ve sonra bir başkası gibi, bu bayan, özellikle sorduğum gibi, 'Pekala, yanlış hatırlamıyorsam, başka tekliflerin var, değil mi? Evet, iki teklif daha aldım ve en yüksek patlama sen oldun. Mesela itirazlardan biri bu. Evet gibi, ödeyebilirler. Belki makul fiyatlar öderler.

00:14:48:01 – 00:15:09:01

Keith Sant

Ama Keith nazik bir ev alıcısı bana diğerlerinden daha fazla ödeyecek mi? Evet biz siziz ve bu itirazları bastırmaya çalışan başkalarını da biliyorsunuz, bilirsiniz, gerçekten zamanında kapatabilir misiniz? Bana adil bir fiyat ödeyecek misin? Bunlar, aldığım ana şeyler bunlar ve onları ezmeye çalışıyorum ve evet.

00:15:09:08 – 00:15:19:02

Beau Hollis

Onlar iş. Evet. Evet. Yarın kapanışım var. Pazar günü satıcıyla tanıştım. Tamam aşkım. Ve yarın evlerini kapatıyorum.

00:15:19:20 – 00:15:21:14

Brady Sarıcı

Yani bu haftanın bu Pazar günü gibi.

00:15:22:04 – 00:15:56:11

Beau Hollis

Evet. Ve Pazartesi olduğuna inanana kadar sözleşmeyi almadım, bu yüzden bu kaydın zamanını öldürün. Bugün perşembe. Yani pazartesimiz vardı. Ben gerçekten göndermiştim başlık siparişini Pazartesi, Salı, Çarşamba, üç gün yapmıştım. Cumayı kapatıyoruz. Yani bu gerçekten ve çok evet, beş gün ve bu nedenle incelememin harika olacağını zaten biliyorum çünkü çok iyi performans gösterdim ve bu, iyi incelemeler almanın yanı sıra bu işletme için başka bir şey.

00:15:57:20 – 00:15:59:18

Beau Hollis

İşinizde gerçekten iyisiniz.

00:16:00:01 – 00:16:01:09

Brady Sarıcı

Beklentileri aşın.

00:16:01:11 – 00:16:22:09

Beau Hollis

Kate ile iletişim kuran beklentileri gerçekten aşın, satıcınızla iletişim kurun. Temelde nerede konuşulacağını biliyorum ama bu işte en iyi olan erkekler ve kızlar temel konularda harikalar, değil mi? Aşırı iletişim var. İnsanlara neler olduğunu bildirin ve yapmanız gereken şeyde gerçekten iyi bir iş çıkarın.

00:16:22:09 – 00:16:40:01

Beau Hollis

Sanki beş berbat gün içinde bir ev alıyormuşum ve inceleme harika olacakmış gibi. Herkesten fazla ödedim. Beklediğimden daha hızlı kapattım. Ve bu onlar için bir rüya senaryosu. Bu yüzden sarılmayı bekliyorum.

00:16:40:22 – 00:16:48:23

Brady Sarıcı

Bu, bazen çamaşırlarımı yıkayabileceğimden daha hızlı eve yaklaşırken, çünkü çamaşır kurutma makinesine geri dönmem bir haftamı alıyor.

00:16:49:22 – 00:16:57:14

Beau Hollis

Babamla işleri hızlandırmama gerçekten yardımcı olan iyi bir ilişkim var. Diğer insanların yapamadıklarını yapın.

00:16:57:21 – 00:17:17:07

Brady Sarıcı

Bu hızlı. Böylece, patronunuzun, bilirsiniz, web sitesi bu yüzden var, bu belirli itirazlarla mücadele etmek içindir, çünkü biri bir Google reklamına veya aramasına tıkladığında ve, bilirsiniz, evimi çabuk sat Seattle, Washington gibi, bu sorular zaten kafalarında beliriyor.

00:17:17:07 – 00:17:37:10

Brady Sarıcı

Yani kopyanız, web sitenizdeki kelimeler ve bu videolar bunlarla başa çıkmalıdır. Ve bu, motive olmuş satıcılara özgü değildir. Bu herhangi bir web sitesi, herhangi bir işletme. Sanırım, çözdüğünüzden emin olduğunuz iki tür soru veya başka itiraz var mı? Peki web sitenizde bu videolarla özel bir şey yapıyor musunuz? Sanki onları organize ediyorsun, bir şekilde ödünç veriyor musun?

00:17:37:11 – 00:17:43:06

Brady Sarıcı

Onlar, bilirsin, onların çeşitliliğine sahip olduklarından emin olmak için rastgele dağılıyorlar mı?

00:17:43:06 – 00:18:03:04

Keith Sant

Bunlar benim gerçekten peşine düştüğüm ana itirazlar. Ve daha önce sorduğunu biliyorum, ayağını hiç havaya kaldırdın mı? Ayağınızı gazdan çekiyorsunuz. Sahibim. Evet. Ama aslında onu oraya geri götürmem gerekiyor. Ancak, kaç tane koyduğunuz veya bunları incelemeler sayfanızda kesinlikle nereye koymak istediğiniz gibi.

00:18:03:14 – 00:18:30:19

Keith Sant

Sağ. Bir inceleme veya referans sayfanız olduğu gibi. Açılış sayfalarıma bir veya iki tane koyuyorum. Şehriniz ve konum sayfalarınız gibi, şehrin açılış sayfalarındaki videolara gerçekten tıklayan bir ton satıcı görmedim, ancak gerçekten sizi araştıran ve incelemeler sayfanıza gitmek isteyen insanlar Nasıl işliyor sayfası şirketimizin sayfası gibi, bilirsiniz, dediğim gibi, sizi bu şeyler aracılığıyla tanıyorlar.

00:18:31:02 – 00:19:01:14

Keith Sant

Ve bu nedenle, incelemeler sayfanızda olması çok güçlüdür. Şehrinizle ilgili bir YouTube videosuna sahip olmak, açılış sayfalarının süper güçlü olmasıdır. Test ettik, bilirsiniz, test ettik ve doğru yaparsanız sıralamanızı yükselteceğini gerçekten gördük. Yani orada olması da aynı derecede güçlü. Şu anda gerçekten izleyen bir ton insan görüyorum ama incelemeler sayfasında, YouTube'da ve diğer yerlerde video bittiğinde izleniyorlar ve bu size çok yardımcı oluyor.

00:19:01:14 – 00:19:01:23

Keith Sant

Evet.

00:19:02:20 – 00:19:19:05

Brady Sarıcı

Ve başka herhangi bir şey, SEO'ya kadar yaptığınız her şey, dün Google'a girip nazik ev alıcı incelemelerini araştırdığımda fark ettiğim gibi, çünkü ben de öyle yapardım, bilirsiniz, eğer sizinle iş yapıyor olsaydım, ben de öyle yapardım. arardı. İlk sonuçlardan biri gibi, ilk değilse de. Sanırım Yelp ve başka bir şeyden sonraydı.

00:19:19:05 – 00:19:31:10

Brady Sarıcı

Ve sonra Google benim işim sayfalarını bilirsiniz, ev alıcıları, dot com slash incelemeleri ve referansları, bunun gibi bir şey. URL'ye ve sayfadaki kopyaya özel davranmışsınız gibi görünüyordu. Orada ne yapıyorsun?

00:19:32:06 – 00:19:43:15

Keith Sant

Evet evet. Aslında benimki gibi koydum, çünkü insanlar bunu Google'da arıyor, değil mi? Ve nazik ev alıcı incelemeleri gibiler, bilirsiniz, sadece inceleme sattılar. Sanki zaten öyleler.

00:19:44:03 – 00:19:47:18

Beau Hollis

Her birinin olduğunu bilmeyenler, bilirsiniz, bunun ne anlama geldiğini açıklayın.

00:19:48:00 – 00:19:49:19

Brady Sarıcı

İkinize de teşekkürler. Sandık ve unuttuk.

00:19:50:02 – 00:20:13:10

Keith Sant

Evet. Yani H1'iniz ana başlığınız veya bir sayfadaki ana başlığınız gibidir, tıpkı her web sayfasında bir tane olması gerektiği gibi. Ve sadece incelemeleri veya mutlu müşterilerimizin söylediklerini söylemek yerine, gerçekten hecelemek ve şirket incelemeleri ve ev alıcıları olan ana anahtar kelimeyi elde etmek istiyorum.

00:20:13:10 – 00:20:38:07

Beau Hollis

Sitelerimizde. Yani benim gibi basit şeyleri olan insanlar için, örneğin çocuğun büyük, kalın harfler istemesi gibi, web sitelerimizdeki en büyük, en kalın harfler. Sağ. Evet. Yani ev alıcılarınızı Google'da ararlarsa veya sitem basitçe satılırsa, en büyük koyu metin harfleridir. Renk gerekli değildir, ancak bu, sitelerimizdeki en kalın metindir.

00:20:38:18 – 00:20:40:22

Beau Hollis

Doğru. H1 H1 nedir?

00:20:41:04 – 00:20:41:08

Keith Sant

Evet.

00:20:41:11 – 00:20:55:14

Brady Sarıcı

Ve bu metni her vurguladığınızda ve sizin kopyanız veya gövde metniniz olması gereken normal metin yerine Google'a bunun H1 olduğunu, en büyük başlığınız olduğunu veya daha küçük olanlar için her ikisinin üç olduğunu söylüyorsunuz. Ama Google'a diyorsunuz ki, buna dikkat edin, Bu sayfa budur.

00:20:55:14 – 00:20:59:11

Beau Hollis

En önemlisi değil. Bunu işaret ediyorsun. Temel olarak. Bu en önemlisi. Sağ?

00:20:59:11 – 00:21:07:00

Keith Sant

Kesinlikle. Ve tüm H ikileriniz ve üçleriniz, H1'in ana konusu altındaki ikincil konular gibidir.

00:21:07:00 – 00:21:13:07

Brady Sarıcı

Belki referanslarla ilgili bir podcast için fazla inek ve spesifik oluyorum, ama o sayfada iki ve üç yaşlarınız nasıl görünüyor?

00:21:13:14 – 00:21:34:03

Keith Sant

O sayfaya bakmam gerekirdi. Ama demek istediğim, eğer sadece ateş edecek olsaydım, evet derdim. Ve asıl olanı, kesinlikle şu anda şirket incelemelerim olurdu. İncelemeler kadar. Ve sonra ve sonra bu H2'nin altında House Fire video incelemeleri gibi bir şey olabilir, bir tür Aspire Google İncelemesi.

00:21:34:03 – 00:22:14:18

Keith Sant

Bence gerçekte oldukları şey bu. Ev yangını. Aslında yeterince aldıktan sonra onları ayırdım, tamam, havalıydım. Aslında bölümleri yapabilirim ve House Fire Better Business Bureau. Ve sonra, bilirsin, mutlu Seattle veya Washington ev sahiplerimizin ne söylediğini veya mutlu Washington ev sahiplerinden gelen yorumları görürdüm. Bu yüzden, evet, çok spesifikim ve birkaç kez gözden geçirmeyi arzulamaya çalışıyorum ve ondan sonra, bilirsiniz, oraya çok iyi olan başka şeyler getirebilirim, eğer bu mantıklıysa, ve konum ve diğer bazı şeylerle biraz kabartmaya çalışın.

00:22:16:02 – 00:22:24:17

Brady Sarıcı

Hayır, bu tamamen mantıklı. Bu, beceriler açısından da faydalı bir içgörü çünkü insanlar sizinle çalışmaya karar vermeden önce Google'da bu şekilde veya bunu Google'da araştırıyorlar.

00:22:25:22 – 00:22:44:15

Beau Hollis

Sanki almak istediğiniz bir ürünü araştırıyorsunuz değil mi? Bir şey satın alacaksın. Bu konuda elinizden gelen her şeyi araştıracaksınız. Yani, çoğu insan bunu yapar, değil mi? Şirketler hakkında bir şeyler araştırıyorlar ve araştırıyorlar. Yani bunu yapmanın en iyi yolu, YouTube ve Googling hakkında konuşuyor olmamız.

00:22:44:15 – 00:23:01:01

Brady Sarıcı

Ve Trevor bunu daha önce gündeme getirdi ama sahip olabileceğiniz en kötü şey hiç yorum olmaması. Bir çift olmasını tercih edersin. Demek istediğim, tüm kötü eleştirileri istemiyorsun ama biriyle görülmüş, hiç yorum istemiyorsun. Amazon'daysam ve hemen hiç yıldız görmezseniz, geçmişe doğru kaymış gibi olurum. Mesela, şu anda sıfır güvenilirlik olduğuna güvenebilir miyim bilmiyorum.

00:23:01:23 – 00:23:19:02

Beau Hollis

Ve çok fazla arkadaşım var. Onlarla konuşmayı denedim, denedim ve denedim. Kapanışlara gidin, kapanışlara gidin, kapanışlara gidin, bir liste alın, incelemelere gidin. Ve hala incelemeleri yok ve PPC reklamları gibi yayınlamaya çalışıyorlar ve bu tür şeyler. Tüm bu tür reklamları yayınlıyorlar, incelemesiz ücretli reklamlar, boşa para harcıyorlar.

00:23:19:02 – 00:23:24:04

Brady Sarıcı

Herkes dinlesin, incelemesiz, güvenilirliğiz, para israfınız, çöplük olmadan PPC'de çalıştırılmayın.

00:23:24:04 – 00:23:24:21

Beau Hollis

Bunu durdur ve.

00:23:25:05 – 00:23:25:12

Keith Sant

Evet.

00:23:26:03 – 00:23:40:23

Beau Hollis

Önümüzdeki bir veya iki ay için kapanışlara gitmek için başlangıca gidin. Cep telefonunuzu getirin yoksa şık bir kameranız olmaz. Oraya gidin, bu insanlarla bir selfie videosu çekin veya evlerine gidin. Evlerini zaten satın aldıysanız ve iyi bir ilişkiniz varsa, Hey, bunun çılgınca olduğunu biliyorum ama benimle bir inceleme yapar mısın?

00:23:41:05 – 00:23:44:12

Beau Hollis

Hani git, harca, biraz vakit geçir, şunu yap, yatırım yap gibi.

00:23:45:01 – 00:24:03:00

Brady Sarıcı

Tamam aşkım. Bu yüzden video incelemeleriyle ilgili birkaç hızlı teknik sorum var ve sonra devam edeceğiz. Google incelemeleri hakkında konuşacağız ve Keith, podcast'ten önce bahsettiğimiz Google incelemelerini nasıl kullandığına dair bazı ipuçları aldı. Bir. Yani Bo, arkadaşın hiç inceleme yok. Pek çok insan, Oh, sadece kamerada olmak istemiyorum.

00:24:03:00 – 00:24:06:13

Brady Sarıcı

Kamerada olabilirim. Bunun için en basit, en hızlı tavsiye nedir?

00:24:07:02 – 00:24:07:21

Beau Hollis

Tembel olmayı bırak.

00:24:08:06 – 00:24:08:14

Brady Sarıcı

Evet.

00:24:09:04 – 00:24:26:15

Beau Hollis

İşte burada. Yani, demek istediğim, yani, yani, bir saniyeliğine koç olacağım ve bilirsin, işini gerçekten umursamadığını bil diyeceğim. Tembel olmayı bırakın ve hikayenin sonu gibi kokuşmuş kapanışa gidin. Mesela bitir. Bunu yapmanın bir yolunu bulmak gibi. Demek istediğim, eğer gerçekten ya da web sitenizi gösterirseniz, ki biz yanlısı havuç olmamızı istemiyoruz ama aynı zamanda.

00:24:26:16 – 00:24:28:12

Brady Sarıcı

Pekala, bunu podcast dışında yapabilirsiniz.

00:24:29:21 – 00:24:46:14

Beau Hollis

Ya gerçekten yapmak için orada olduğunu söylediğin şeyi yap ya da dur, sadece durdur. Tembel olmayı bırak, tembellik ediyorsun. Bam. 5 dakikanızı alır ve kendinize bir saat ayırın. Demek istediğim, iPhone 14 pro max en çılgın kameraya sahip. Merhaba demek için bile tembel olmayı bırakın. Merhaba, bu John. Evimizi yeni satın aldım.

00:24:47:00 – 00:25:04:22

Beau Hollis

Harika mıydı? Büyük bir süreçteymiş gibi kekeleyebilirsiniz. Ah evet, harikaydı. Mükemmel. Nasıl olduğu kimin umurunda? Burada süslü bir üretim değeri gibi olmanıza gerek yok. Sadece bir satıcının önünde cep telefonuyla konuşuyoruz. Hikayenin sonu.

00:25:05:01 – 00:25:11:19

Brady Sarıcı

Ve ortaya çıkan bir sonraki soru, birisi alacak. İkiniz de düzenler misiniz? Bunu birine mi göndereceğim? Beşer. Logom ve giriş müziğim falan var mı?

00:25:12:04 – 00:25:29:13

Beau Hollis

Hayır. Yaptığınız şey, telefonu önlerinde tuttuğunuzda, Tamam, başlıyoruz demek. Üç, iki, bir, küçük kırmızı düğmeye tıklayın ve sonra derin bir nefes alın. Evet. Sonunda tekrar kırmızı butona basıyorsunuz ve bitiyor. Ve sonra istediğiniz tüm küçük düzenlemeleri yapabilirsiniz. 3 saniyenin önünde 3 saniye varsa, onu düzenleyebilirsiniz.

00:25:29:13 – 00:25:49:16

Beau Hollis

Koşu filmi. çok basit Hiç de zor değil. Sadece birçok insan buluyorum, sadece yaptığımız şeyin kültürü olduğunu düşünüyorum. Kapanışlara gitmiyorlar ve bence çoğu zaman orada olmadıkları için yapmıyorlar. Bence ödev alıyorlar ve belki, bilirsiniz, bence buna çok değer.

00:25:49:22 – 00:26:09:20

Beau Hollis

Demek istediğim, bugün bunun hakkında çok konuştuğumuz gibi, Mesela, oraya gitmeye çok değer çünkü anlaşmalar kazanırsınız, aslında onlara sahip olduğunuz için daha fazla para kazanırsınız. Ve faks. Düz fakstır. Parayı seviyorsanız, yemek yemeyi ve faturalarınızı ödemeyi seviyorsanız ve daha fazlasını istiyorsanız, referanslar alırsınız.

00:26:10:13 – 00:26:11:05

Beau Hollis

Zor değil.

00:26:11:23 – 00:26:14:04

Brady Sarıcı

Ah, buna bayılıyorum. Bunu sevdim. O bir.

00:26:14:04 – 00:26:19:22

Beau Hollis

Hayır. Ben sertim. Bazen sertim. Ama hey, daha fazla para kazanmak istiyorsun. Bu yüzden podcast dinliyorum.

00:26:21:08 – 00:26:45:21

Keith Sant

Kamerada olmak istememeyi ve sadece içe dönük olmayı anlıyorum, değil mi? Bilmiyorum ama hiç olmadığım kadar dışa dönüktüm. Ve yaptığım ilk video referansı gibi hatırlıyorum, kameraya çıkmak istemedim. Şaka yapmıyorum. Ellerim titriyor gibiydi. Ama o videodan çok para kazandım ve bu artık daha da kolaylaştı.

00:26:46:02 – 00:26:50:22

Keith Sant

Daha kolay oldu. Brady'yi bana ilk sorduğunda, beni aradığını hatırlıyorum. Evet.

00:26:51:11 – 00:26:53:00

Beau Hollis

Bankanızda para veriyoruz.

00:26:53:07 – 00:27:08:23

Keith Sant

Brady 2019'da beni aradı ve "Hey, Keith, oyuncu kadrosunda yer almak ister misin?" dedi. Ben de, Söylemem gereken şeyi kim duymak ister ki? Mesela, Bu hiç mantıklı değil. Ve sonra çok gergindim, ama gerçekten değer katacak ve insanlara yardım edecek mi diye düşündüm.

00:27:08:23 – 00:27:27:02

Keith Sant

Ve ben de yaptım ve sanki ilkinde çok gergindim, dümdüz gibi. Ve çok iyi, olumlu geri bildirimler aldım. Bir aptal gibi göründüğümü düşündüm. Aptal gibi konuşuyordum ama sanki insanlar bana ulaşıp bunu iki kez dinledim demişler gibi. Muhteşemdi. Benden başkasını sevmedi değil mi?

00:27:27:02 – 00:27:46:15

Keith Sant

Düşündüğüm gibi, bilirsin, bilgiyi zaten biliyordum falan. Ama sana söylüyorum, bilirsin, oraya çıkmakta tereddüt eden herkes, yemin ederim, sanki kendi en kötü eleştirmeninmişsin gibi. Mesela, orada bulundum, bunu yaptım, her zaman tökezliyorum. Muhtemelen sizden çok daha fazla tökezlediğinizi düşünüyorsunuz, insanlar bunu çok daha fazla fark edecek.

00:27:46:15 – 00:27:59:05

Keith Sant

Her zaman hata yapma, sadece oraya git çünkü bu çok değerli ve kimse senin aptal gibi göründüğünü veya aptal gibi konuştuğunu düşünmez. Hiçbir sebep yokken kendinizi tam anlamıyla eleştiriyorsunuz.

00:28:00:07 – 00:28:22:18

Beau Hollis

Bununla ilgili şunu söyleyeyim. Biliyor musun, sen benden daha içe dönüksün. Benden daha dışa dönük olamazlar gibiyim. Çoğu insan. Ama şunu söyleyeyim, işimizin güzel yanı bu, ben ben olabilirim ve sen sen olabilirsin ve kamerayı önde tutabilirsin ve belki benden ve benim olabileceğimden biraz daha içine kapanık olabilirsin.

00:28:22:18 – 00:28:40:08

Beau Hollis

Hey Millet. Aman Tanrım. Çak bir beşlik. Biliyorsun, incelemelerimde ne yapıyorsam onu ​​yapabilirim. Ve sen, sen olabilirsin. Ve tahmin et ne oldu? Benim ulaşamadığım, kişilik tarzını benden daha çok beğenebilecek bazı insanlara ulaşacaksın. Ve kişiliğim yüzünden ulaşamayabileceğiniz insanlara ulaşacağım.

00:28:40:08 – 00:29:07:17

Beau Hollis

Böylece insanlar tarzınızda yankı uyandırabilir ve "Aman, bu adam çok nazik, içine kapanık ve bu diğer adamdan farklı" diyebilir. Sanırım o adamı daha çok seviyorum. Yaptığımız kapitalist girişimlerin amacı da bu, kendimizi orada yan yana koyabiliyor ve insanlara seçenekler sunabiliyoruz. Biliyorsun, Keith benim pazarımdaki bazı insanlarla çalışıyor, bu arada onları arkadaş olduğum kişilerle benim üstümde sıralıyor.

00:29:08:03 – 00:29:26:06

Beau Hollis

Ve sürekli telefonda konuşuyoruz. Bu sabah Brian'la birlikteydim ve birlikte anlaşmalar yapıyordum ve o, Hey, bu sıralamaya ne dersin? Bu sıralama? Ve tahmin et ne oldu? Referanslarını toplamaya başlıyor ve birbirimize yardım ediyoruz. Ve insanlar onu ya da beni seçebilirler. Ve biliyorsun, bütün mesele bu, elinden gelenin en iyisini yapmak.

00:29:26:06 – 00:29:49:16

Beau Hollis

Başka biri gibi olmak zorunda değilsin. Sadece elinden gelenin en iyisini yapmalısın. Sadece kekeleyebilirsin. Ama satışta öğrendiğim bir şey var ki, çok konuştuğumu biliyorum ama belki bu birilerinin işine yarar. Tanıklığı birlikte yaptığınız insanlar bunlar mı? Bu sizin ilk referansınızsa, tahmin edin ne oldu? Bilmiyorlar.

00:29:49:16 – 00:29:50:05

Beau Hollis

Bilmiyorlar.

00:29:50:16 – 00:29:51:01

Brady Sarıcı

Ah evet.

00:29:51:13 – 00:30:05:03

Beau Hollis

Hiçbir fikirleri yok. Bilmiyorlar. Gerginsin. Utangaç olduğunu bilmiyorlar. Bunu daha önce hiç yapmadığını bilmiyorlar. Hiçbir fikirleri yok. Bunun senin yüzüncü olduğunu düşünüyorlar. Onlara söylemedikçe gerçekten bilmiyorlar. Yani onlar, ah, plan bu.

00:30:06:05 – 00:30:26:06

Brady Sarıcı

Evet. Olay bu. Videoları yapmaya ilk başladığınızda, bunu yaparken, Oh, şu anda çok kötüyüm. Ama ikinci videomda daha iyi olacak. Ve beşinci videomda harika olacak. Ama mesele daha iyi ya da daha kötü değil. Sadece güven artıyor. Muhtemelen zaten sahip olduğunuz kaliteyi yakalamak onların güvenidir.

00:30:26:21 – 00:30:28:21

Brady Sarıcı

Evet, bunu söyleme şeklini seviyorum. bilmiyorsun

00:30:29:06 – 00:30:45:14

Beau Hollis

Evet, çok basit. Hiçbir fikirleri yok. Ve sen sadece kendin ol, satıcılara karşı sevecen, ilgili ve nazik ol. Ve gerçekten önemli olan tek şey sensin. Hey, bu basit bir işlem miydi? Ve yaz? Mesela kendine küçük bir senaryo yaz. Bu, çok basit bir komut dosyası yazmanıza yardımcı olacaksa. Referanslarımızdan bazılarını izleyebilirsiniz.

00:30:45:14 – 00:30:59:13

Beau Hollis

Keith'in harika olanları var. Bizde de oldukça iyi olanlar var. Ve sadece aynı şeyi yazıp söyleyin. Hey, bu Bo. Bilirsiniz, yazın ve sonra söylemek istediğiniz iki veya üç şeyi yazın ve sonra söyleyin. Pratik yapın, aynadaki videoları kaydedin, beğenin veya annenizle, kız kardeşinizle veya arkadaşınızla bir tane yapın.

00:30:59:17 – 00:31:04:16

Beau Hollis

Gergin hissediyorsan pratik yap, değil mi? Bu bir fikir.

00:31:05:04 – 00:31:20:21

Brady Sarıcı

Bu harika. Hayır, bu harika bir tavsiye dostum. Ekleyeceğim diğer tek şey, bu tür bir video bölümünü toparlamak, Google incelemeleri ve metin incelemeleri hakkında konuşacağız, videoları hazırlarken, Bo'nun dediği gibi, sadece iyi eğlenceler, sadece Bir videonuz varsa veya bir kamera varsa kaliteli bir iPhone çalışacaktır.

00:31:20:22 – 00:31:37:01

Brady Sarıcı

Serin. Ama telefonu kendine yakın tut Başka biri tutuyorsa, bilirsin, onu bir mil uzakta tutma. Çöp ses alacaksınız, bu yüzden birkaç metre uzakta durun. Gerçekten berbat. Biz, oh, inceleme harika. Gidip olaydan sonra onu dinliyorsunuz ve 'Oh, bu ses acı çekiyor çünkü önemli olan bu' diyorsunuz.

00:31:37:01 – 00:31:56:15

Brady Sarıcı

Bu yüzden nispeten yakın kalın. Ama diğer bir şey de, cep telefonunuzu basit bir şekilde çekip yapmaktan bahsettiğimizi biliyorsunuz. Biliyorsunuz, kendi Web sitelerimizde, bilirsiniz, bakım üye sitelerinde ve Care.com web sitemizde test ettik, ne kadar gerçek görünürse, o kadar iyi dönüşecektir. Bu yüzden.

00:31:56:16 – 00:31:58:08

Beau Hollis

Oh, bu çok doğru, adamım.

00:31:58:23 – 00:32:18:19

Brady Sarıcı

Kesinlikle uzak ve uzak derken demek istediğim, bakım web sitesiyle referansları ekleyebilir ve web sitesinin belirli alanlarında otomatik olarak doldurmalarını sağlayabilirsiniz. Bu iyi ve işe yarıyor. Ve onları yukarı çıkarmanın hızlı ve kolay bir yolu. Bunu yapmalısın. Onu yaparız. Keith'in referanslarında bahsettiği gibi, inceleme sayfası gerçek incelemelerin ekran görüntüleriyle de birleştirdik.

00:32:18:19 – 00:32:39:12

Brady Sarıcı

Yani basit ham cep telefonu videolarınız var çünkü insanlar sosyal medya akışlarında bunu görmeye alışkınlar. Ve bir arkadaştan mesaj aldıklarında, bu normaldir. Aşırı derecede parlatıldığında, insanlar arasına bu örülmüş duvarları koyma ve Ah, bilmiyorum, bu biraz fazla kurumsal geliyor, birlikte çalışmaya istekli, deme eğilimi var.

00:32:39:16 – 00:33:01:03

Brady Sarıcı

Bunların bir kısmı markanıza bağlıdır. Ama her neyse, ne kadar gerçekçi görünürse o kadar iyi. Dolayısıyla, Google incelemeleri, Facebook incelemeleri, incelemenin ekran görüntüleri, incelemenin ekran görüntüsünü alıp sayfada yayınlamaktan bahsediyorsak, bunun oh, metnin mükemmel görünmesini sağlamam gerekiyor mu? Canva'ya koymalı mıyım? Bildiğiniz gibi tasarlamalı mıyım, dönüşmeyecek ve zamanınızı boşa harcayacak.

00:33:01:07 – 00:33:04:15

Brady Sarıcı

Ne? Keith Elinizde ne var ya da bu konuda ne buldunuz?

00:33:05:13 – 00:33:30:16

Beau Hollis

Dostum, son yıllarda bazı gerçekten ciddi pazarlama çalışmaları yaptık ve ben, bilirsiniz, web sitemizde üretim değeri yüksek şeylerin olduğu yerde gerçekten yüksek üretim değeri olan şeyler denedim. Ama dediğin gibi, ne kadar kötü görünürse, ne kadar berbatsa, o kadar iyi dönüşür. Ne demek istediğimi bilmiyorum. Bana altı inçlik bir iPhone ver.

00:33:30:16 – 00:33:52:22

Beau Hollis

Söz veriyorum, senin gibi 14 yaşından daha iyi olacağına söz veriyorum, gidip tuhaf bir şey al, oğlumun kendini yedi yaşında gibi hissetmesini sağla ve o, her durumda, bilirsin, git, Muhtemelen daha iyi olurdu. Bilirsin, insanlar çünkü bu gerçek. Otantik. Sağ. Ve bu gerçekten senin gerçek bir insan olduğunu söylüyor, biliyorsun, bu sadece benim 0,02 dolarım.

00:33:54:03 – 00:34:00:19

Brady Sarıcı

Evet. Evet. Keith, peki ya Google, Facebook incelemeleri, bunun gibi estetik gibi şeyler.

00:34:00:19 – 00:34:25:20

Keith Sant

Evet, birçok nedenden dolayı ekran görüntülerinin büyük bir hayranıyım, bilirsiniz, asıl şey, sizin de söylediğiniz gibi, gerçek olmasıdır. Sanki, tamam, otantik. Aslında nereden geldiğini görebilirsin. Diğer sebep ise, özellikle gerçekten büyük bir uzun inceleme veya gerçekten iyi bir şey alırsanız, SEO perspektifinden kaynaklanmaktadır. Ama bunun 200 kelime olduğunu varsayalım ve bunu örneğin şehir benzeri açılış sayfalarınıza yapıştırın.

00:34:25:20 – 00:34:48:13

Keith Sant

SEO'nuzla uğraşacak çünkü anahtar kelime yoğunluğu ve diğer şeylerle karışacak çünkü mantıklıysa, 200 kelime eklediniz. Ve eğer ilginç başlarlarsa, "Ah, arka bahçedeki tavuk kümeslerine bile aldı ve şu ve bu" demeye başlarlarsa. Şimdi sanki bu site kümeslerle mi ilgili yoksa ev satmakla mı yoksa ev almakla mı ilgili?

00:34:48:13 – 00:34:57:15

Keith Sant

Sağ. Ve bu yüzden ekran görüntülerine sahip olmayı tercih etmiyorum, böylece SEO için sayfamdaki kelimeleri kontrol edebildim. maks.

00:34:58:13 – 00:35:04:11

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Ve sonra inceleme veya buna benzer bir şeyle görüntüleri uygun bir şekilde ev olarak adlandırın.

00:35:04:13 – 00:35:06:07

Keith Sant

Kesinlikle. Kesinlikle.

00:35:07:14 – 00:35:34:22

Brady Sarıcı

Böylece ekran görüntüleri, güvenilirlik dönüşümü için çalışır. SEO için daha iyi çalışırlar. Google incelemelerinden bahsedelim. Yani onları almak. Yani bir çalışma yapıldı. Bundan önceki SEO podcast'lerinden birinde bahsetmiştik, ancak Google incelemelerinde galeride kaç tanesine ihtiyacım var? Ve çalışma, bu 35 işaretinin bir yerinde ya 30 ya da 35 olduğunu buldu, öne çıkmak ve kendinizi bir numaraya getirmek için ihtiyacınız olan şey buydu.

00:35:34:22 – 00:35:56:09

Brady Sarıcı

Google sayfanıza, Google işletme sayfanıza ve ardından 3035'i geçtiği sürece, getirileri azalıyordu. Ancak bu, en önemli kazancı gösterdiğiniz yer, bu kadar çok incelemeyi dolaşmaktı. Yani, demek istediğim, bu oldukça basit. Ne kadar çok Google incelemesi alırsanız, Google'da sıralama şansınızın o kadar yüksek olduğunu biliyoruz. Mümkün olduğu kadar çok almalısın.

00:35:56:17 – 00:36:05:01

Brady Sarıcı

Benim sorum şu, Keith, bu yorumları nasıl alıyorsun ve ne zaman istiyorsun?

00:36:05:01 – 00:36:31:07

Keith Sant

Bu yüzden bu video incelemelerini almayı seviyorum. Sağ. Pekala, gerçekten hızlı bir şekilde geri dönmeme izin verin. Aynı şeyi buldum, doğru, dediğin gibi, yaklaşık 35 sonra. Pekala, 20 kadar incelemeden sonra aldığını buldum. Evet. Asyalıların azalan getirileri onları alacak. Ancak, aslında SEO değeri gibi göründüğünüzde ve kesinlikle düşüyormuş gibi göründüğünüzde ve büyük bir artış elde ettiğinizde, on civarında bir artış elde edersiniz ve ardından 20 civarında bir artış daha alırsınız.

00:36:31:07 – 00:37:05:16

Keith Sant

Yani yapabiliyorsanız, on yaşın altındaysanız, bilirsiniz, o on'a ulaşın ve ardından Google benim işletmem listenizdeki gösterimlerinize bakın ve ne olduğunu görün. Ve sonra tekrar 20'ye geldiğinizde, bunu başka bir destek gibi alırsınız. Aslında sabahtan sonra önemli bir artış bulamadım. Pek çok insan tanıyorum, bilirsiniz, Google'ın 20 yaşın altındakilerle benim işim ve diğer şeyler olduğu izlenimi ediniyor ama evet, kesinlikle onları elde ettiğim şekilde alıyorum, denediğim kapanıştan sonra e-posta göndermeyi seviyorum gibi. Bu videoları doğru bir şekilde elde edebilirsem, onları birçok kez elde ederim, bu zor.

00:37:05:23 – 00:37:25:09

Keith Sant

Sonra ben de yazacağım gibi. Bir video incelemesi alırsam, eğer mantıklıysa, Google'a genel bakış yapma olasılıkları daha düşük. Ama bunu alamazsam, yine de onlara bir e-posta gönderirim. Ama ona bir e-posta gönderdim ve hatta şunu söylemeyi teklif edeceğim: Hey, bilirsin, hey, bilirsin, falan filan.

00:37:25:09 – 00:37:51:16

Keith Sant

Ve sonra küçük bir kişisel hat gibi harikaydı, bilirsin, annenin evinin satışını kolaylaştırdığın için çok teşekkür ederim. Mesela, bir kızla ya da onun gibi bir şeyle uğraşıyorsam, bilirsiniz, falan filan, bu benim ve işim için dünyalar anlamına gelir. Gerçekten bir inceleme yazarsanız. Ve bu arada, buraya ve buraya bir inceleme yazarsan sana 50 dolarlık bir hediye çeki gönderebilirim.

00:37:51:16 – 00:38:09:22

Keith Sant

İşte bağlantılar. Tek yapmanız gereken, bana hediye kartını nereye göndermemi istediğinizi söyleyen bir e-posta yanıtı göndermek ve size 50 dolar göndereceğim ve inceleme yazdıkları zamanın %80'inde sadece, Teşekkürler , Keith, ve bana adres gibi bir cevap gönderme.

00:38:09:22 – 00:38:33:15

Keith Sant

Ben iyiyim. Sadece 50 doları teklif etmem, teklif etmememden çok daha fazla inceleme alması gibi, çünkü bunu da yaptım. Teklif etmeden yaptım. Evet, ödemekten korkmuyorum. Sanırım sadece on kadar hediye kartı gönderdim ve 50 tane inceleme aldım. Ve bu ve bu sadece Google'da da var. Ve yapmayı sevdiğim şey, eğer sana 50 dolar verirsem, buraya ve buraya yazarsan demek.

00:38:33:20 – 00:38:46:11

Keith Sant

Ve bunlardan biri her zamanki gibi Google çünkü Google gerçekten değerli. Ardından, ikinci bağlantı için Facebook gibi veya ikinci satır için BBW veya diğer sayıları da artırmaya çalışmak için Yelp arasında geçiş yapacağım.

00:38:47:07 – 00:39:04:21

Brady Sarıcı

Tamam aşkım. Bu nedenle, bunun kullanımını vurgulamak veya açıklığa kavuşturmak için birkaç şey gerçekten önemlidir. Bu özel bir e-postadır, çünkü bazı insanlar bunu sonradan aklına gelebilir veya bir e-posta olarak görünebilir veya bu arada, şimdi yapmak isterseniz özel olarak şunu söyleyen özel bir e-posta, Hey, bu benim için dünyalar anlamına gelir, ben buna gerçekten değer verirdi.

00:39:05:02 – 00:39:21:17

Brady Sarıcı

Ah, eğer bu deneyimden zevk aldıysanız, bunun yerine insan empatisi var. Yani bunu yapıyorsun. Onları birden fazla inceleme için teşvik ediyorsunuz çünkü bence pek çok insan, "Ah, inceleme isteyebilirim, onları rahatsız etmek istemiyorum ya da her neyse, bu yüzden yapmayacaklar" diyor. Ya da nasıl gidersem gideyim, onlara ödeme yapmalıyım.

00:39:22:02 – 00:39:41:21

Brady Sarıcı

Pekala, bilmiyorsun, ama Hey, bana birden fazla yer bırakırsan sana bir hediye çeki vereceğim, çünkü birden çok yerde olması değerli, deme fikrini seviyorum. Seçim yapmak zorunda olsaydınız, inceleme almak için en iyi yer neresiydi? Mesela biri size sadece bir tane verecekse veya Google'a benim işim Yelp Facebook videosu verecekse.

00:39:42:09 – 00:39:50:03

Keith Sant

Video, videoyu seviyorum, ama kesinlikle Google ve size o 20'yi almanızı söylüyor ve ondan sonra video ve ve diğer her yerde.

00:39:50:03 – 00:39:58:10

Brady Sarıcı

Ama tamam Google, 16'da ne olduğunu görmek için çok hızlı bir şekilde Bo'yu Google'da aradığımı fark ettim. Sen 16 yaşındasın, Bo. Bir avuç daha ihtiyacın var.

00:39:58:11 – 00:40:03:20

Keith Sant

Herkes sağa gitsin ki dört tane daha olsun. Sana söylüyorum, bir destek alırsın.

00:40:04:19 – 00:40:09:08

Beau Hollis

İki taneye ihtiyacım olduğunu biliyorum. Bu yüzden, kendinizi cömert hissediyorsanız, devam edin ve oğlunuza sarılın.

00:40:10:02 – 00:40:13:13

Brady Sarıcı

Evet, incelemeye git. Basitçe satıldı ve ardından Carrot Gas podcast'ini inceleyin.

00:40:13:18 – 00:40:32:13

Beau Hollis

Ne kadar harika olduğum hakkında konuş. Çok naziksin. Oh hayır. Evet, bunun üzerinde çalışmam gerekiyor. İşin Google tarafında, bilirsiniz, sanırım bazen orada oturuyorsunuz ve bir video referans düşünüyorsunuz ve kapanışı sağlamaya çalışıyorsunuz, bilirsiniz, ben belgeleri imzalamak, değil mi?

00:40:32:13 – 00:40:48:03

Beau Hollis

Aslında belge ve evrakları imzalamak için oradayım. Yani bazen, bilirsiniz, bir video incelemesi düşünmeye çalışırsınız ve, hey, bunu, bunu, bunu ve bunu yapar mıydınız? Bazen sadece kaybedersin. Ve insanların neden onları alamayabileceğini anlıyorum. Bazen işlemi yönetmeye çalışmakla meşgulsünüz ve unutabilirsiniz.

00:40:48:11 – 00:41:08:05

Brady Sarıcı

Bilirsin, hatırladığın sürece. Bence unutulmaması gereken en önemli şeylerden biri, onlar için işleri kolaylaştırmak. Onlara e-posta göndermek gibi, diyorsunuz ki, işte bağlantı. Bu aynı şeyi buldum. Herhangi bir şeyle birlikteyken, birinden şöyle bir şey yapmasını istediğinde, Hey, işte birlikte yaptığımız podcastimiz, bunu sorarsan bunu sosyal medyada paylaşır mısın?

00:41:08:05 – 00:41:27:05

Brady Sarıcı

Ama onlara bunu yapma yolunu vermeyin. Muhtemelen bunu yapmayacaklar. Ve bize bir inceleme bırakabilir misin? Tek bir sekme olan Google benim işletmem bağlantısını onlara mesaj olarak gönderebilirsiniz, birden fazla dokunma patlaması olmamalıdır. Ve sonra enter tuşuna basarak yazabilirler. Bu kadar. Bundan daha karmaşıksa, aradaki direnç ne kadar fazlaysa, web sitenizde potansiyel müşteri oluşturmakla aynı şeyi kastediyorum.

00:41:27:05 – 00:41:41:06

Brady Sarıcı

Doldurduktan sonra ne kadar çok formunuz olursa, formları yanıtlamam gereken sorular o kadar fazla olur, liderliği elde etme olasılığınız o kadar azalır. Bu yüzden kolaylaştırın. Bunu kolaylaştırmak için yaptığın başka bir şey var mı? Yani, ayrıca, onlara sadece bağlantıyı veya bağlantıdaki metni gönderin.

00:41:42:13 – 00:41:43:03

Keith Sant

Ben bu kadarım.

00:41:43:03 – 00:41:45:03

Brady Sarıcı

Bunu yapmak iyi.

00:41:46:00 – 00:42:04:11

Beau Hollis

Biliyor musun, şahsen çok fazla saat yapıyorum çünkü, bilirsin, bunu her zaman sevmişimdir. Çünkü yüzüme karşı söyleme böyle şeyler. Bu bildiğin bir şey, gerçekten zor. Sadece bunu yapmakla kalmayıp, benimle fotoğraf çekmek ya da bu konuda hiç konuşmak istemediklerini söyleyen sadece iki kişi oldu.

00:42:05:23 – 00:42:06:22

Brady Sarıcı

Yüzlerce kişiden.

00:42:07:11 – 00:42:24:11

Beau Hollis

Oh, birden fazla, birden fazla, yüzlerce gibi. Şimdiye kadar sadece iki kişi. Bir kişi zaten yeterince ünlü olduklarını ve öyle olduklarını söyledi. İkisi de öyleydi, ama ikisi de oldukça yaşlıydı ve 'Hayır, bunu yapmak istemiyorum çünkü ben sadece çok yaşlıyım' gibi hissettiler.

00:42:25:02 – 00:42:26:19

Brady Sarıcı

Evet, bu harika.

00:42:27:11 – 00:42:30:00

Beau Hollis

Evet. Ve istememelerinin nedeni buydu. Bende sorun yok dedim.

00:42:30:19 – 00:42:52:07

Brady Sarıcı

Evet, bunu duymak cesaret verici. Zamanımızın dolmak üzere olduğunu biliyorum. Bu süper değer dolu olmuştur. Sohbetten keyif aldım. Burada pek çok gerçekten iyi sadece taktik çıkarımlar olduğunu hissediyorum. Son sorum, dört yıl sonra toparlayacağız. Buna kapanış diyeceğiz. Cevaplamaktan çekinmeyin. En kötü ya da en iyi tanıklık deneyiminiz neydi?

00:42:52:11 – 00:42:59:00

Brady Sarıcı

Kullanmadığın ya da yüzüne patlayan biri var mı ya da sen böyle misin? O video kötü gitti.

00:43:01:19 – 00:43:18:06

Keith Sant

Bahsettiğiniz gibi bir tane vardı çok güzeldi ama çok uzaktaydım. 12 fit uzaktaydım artı ve yoğun bir yol vardı ve duyamıyordunuz. Ama gerçekten iyiydi. Bu benim sözlerim gibiydi. Aman Tanrım, bir saatlik sürüş israfı gibi hissettim.

00:43:18:06 – 00:43:50:04

Keith Sant

Şimdiye kadar, Beau'nun daha önce söylediği gibi, gerçekten iyi bir iş çıkarırsan ve gibi, duygusal olabilir gibi bazı şeyler yaşadım. Eşiğinde iki kişiyle tanıştım, sanki video referansında durmak zorunda kalmış gibiler çünkü ağlamaya başlayacaklar ama sanki benim için gerçekten çok müteşekkirlermiş gibi, bilirsiniz, biri boşanmıştı, sen Biliyorsun, karısını kaybetti ama sanki, evet, ikisi de gibiydi, çok müteşekkirdi ve ikisi de etrafta, bilirsin, en sevdiğim incelemelerden ikisi gibi.

00:43:50:04 – 00:44:06:07

Keith Sant

Onları Facebook reklamları olarak kullanıyorum ve onlardan çok fazla potansiyel müşteri alıyorum. Şimdi, doğru şeyi yaparsanız, süper mutlu insanlar elde edeceksiniz ve onların savunucunuz olmasına izin vereceksiniz.

00:44:06:07 – 00:44:26:11

Beau Hollis

Evet, bilirsiniz, gerçekten kötü bir eleştiri aldığımı söyleyemeyeceğim bazı şeyler oldu, hiç kimsenin söylemediği kadarıyla, sanki iyi bir süreç değildi ya da buna benzer bir şey. Bunu bana kimse söylemedi. Ama gerçekten bana ulaşan bu adamdan ilk başladığımda bu evi bir kez satın aldım.

00:44:26:11 – 00:44:47:17

Beau Hollis

Bu arada, şunu açıklığa kavuşturmama izin verin. Bana ulaştı, ama o sadece kızgın bir ruhtu. O sadece kızgın bir adamdı. Benim için bir inceleme yapmazdı ama benimle fotoğraf çektirdi. Ve bu en komik resim çünkü kelimenin tam anlamıyla orada şimdiye kadarki en acı, kızgın suratla oturuyor.

00:44:47:17 – 00:45:10:21

Beau Hollis

Sanki o dünyaya kızgın görünüyor ve ben gülümsüyorum ve o çok üzgün. Ama yani, ona ev için istediğini verdim ama o hala duruma kızgındı. Ama aslında tıpkı, bilirsiniz, bu bir nimettir, diyen insanlar hakkında oldukça harika eleştiriler aldım. Biliyor musun, Bowe bana harika davrandı.

00:45:11:06 – 00:45:30:05

Beau Hollis

Şimdiye kadarki en kolay süreçti. Kendi başlarına detaylandırdılar, değil mi? Onlara bir şey yapmalarını veya bir şey söylemelerini söylemedim. Hayatım boyunca yaptığım en kolay, en basit şeyi detaylandırıyorlardı. Çok fazla ev sattım ve keşke her şey bu kadar kolay olsa ama bu harika oldu. Böyle bir avukat, gerçekten çılgına döndüler ve tıpkı kazandığım için çok mutluydular.

00:45:30:05 – 00:45:55:06

Beau Hollis

Seviyorlar, bana sarıl. Demek istediğim, bir keresinde birden çok kez sarıldım, ama bu yaşlı kadın çok heyecanlandı. Demek istediğim, orada gerçekten bir fark yaratıyoruz. Aslında ne yaptığımız önemli. Bu sadece dışarıdaki bazı işportacılar için değil. Bir panayırla evini hızlı bir şekilde satması gereken insanların hayatında aslında bir fark yaratıyoruz.

00:45:55:06 – 00:46:04:21

Beau Hollis

Yani ne yaptığımız önemlidir ve incelemelerin önemli olmasının nedeni budur, incelemelerin önemli olmasının nedeni, yaptıklarımızın önemli olmasıdır.

00:46:04:21 – 00:46:08:03

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Ve bir bütün olarak sektördeki yükselişiniz, biliyor musunuz?

00:46:08:09 – 00:46:28:06

Beau Hollis

Kesinlikle. Bu çok önemli çünkü birilerini hacizden veya miras kalan bir mülkü satın almaktan kurtaran herkes, belki de şehir dışında yaşıyorlar ve ne yapacaklarını bilmiyorlar ve son dakikada ulaşıyorlar, sanki benim en hızlı kapanışım aslında üç. Onlarla tanıştığım andan itibaren günler. Salı günü biriyle tanıştım ve Salı gecesi saat 6:00 gibi onunla tanıştık.

00:46:28:06 – 00:46:52:18

Beau Hollis

Yani temelde Çarşamba, onlarla Salı akşamı altıda buluştuk, kontratlı evi aldık ve Cuma sabahı kapattık. Böylece Çarşamba gelgit havuzumuz vardı, Perşembe gelgit incelemesi Cuma sabahı kapandı. Yani gerçekten temelde 48 saatlik bir zaman çerçevesi gibi. Ve inceleme, onu kapattığım andan, kişiyle tanıştığım andan, görünüşe göre, bu arada, geldikleri zamana kadar olağanüstüydü.

00:46:52:18 – 00:47:12:08

Beau Hollis

Ama evet, öyleydi ama ne yaptığımız önemli. Senaryolardaki tüm insanları kastediyorum, sanırım incelemelerden bahsediyoruz, ancak bunun önemli olmasının nedeni, incelemenin kendisinden çok daha önemli olmasıdır. Bunun önemli olmasının nedeni, hizmetlerimize ihtiyaç duyabilecek diğer insanlara, işimizde iyi olduğumuzu ve onlara yardım edebileceğimizi bildirmemizdir.

00:47:13:14 – 00:47:23:05

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Bunu sevdim. Bunu paylaştığın için teşekkürler. Adam İki, zamanımızda gerçekten hızlı ipuçları. Kapatacağız dedim ve asla kapatmıyoruz. İşte böyle gidiyor.

00:47:23:07 – 00:47:24:11

Beau Hollis

Yakın bir vaizsin, değil mi?

00:47:24:16 – 00:47:44:02

Brady Sarıcı

Evet kesinlikle. Pekala, bir saat daha işimiz bitecek ve sonra siz öğle yemeğine gidebilirsiniz. Um, Keith yeniden hedefleme reklamlarından bahsetmişti, bu yüzden gündeme getirmeyi unuttum. Veya Facebook reklamlarından bahsettiniz. Bunları yeniden hedefleme reklamlarınızda kullandığınızdan emin olun. Bunları başka reklamlarda kullanıyor musunuz? Keith'in dönüşüm hunisinin ortasındaki dönüşüm hunisi, yalnızca web sitenizi zaten ziyaret etmiş olan kişileri yeniden hedefliyor.

00:47:44:13 – 00:48:06:01

Keith Sant

Evet, onları her şey için kullanıyorum. Kelimenin tam anlamıyla, dönüşüm hunisinin tepesi ve yeniden hedefleme konusundaki tutumlarım gibiler, ancak kesinlikle yeniden hedefleme için çünkü sitenize herhangi bir nedenle geldiler, formu da doldurmadılar. Onlar, bilirsiniz, gerçekten performans gösteremeyeceğinizi, en yüksek bedeli ödemeyeceğinizi düşündüler, bilirsiniz, yapmayacaksınız, bilirsiniz, sadece siz adam değildiniz, değil mi?

00:48:06:01 – 00:48:15:04

Keith Sant

Ve performans göstermemelerinin bir nedeni var. Belki de bu itirazları, yeniden hedeflemeyi ve süper gücü fiilen ezmekle meşguldüler.

00:48:15:04 – 00:48:41:10

Brady Sarıcı

Kesinlikle. Video referanslarıyla ilgili son hızlı ipucu. Bu adamların bahsettiği gibi harika bir referans alırsanız, alabilirsiniz, bilirsiniz ve bakım web sitenizde yeterince incelemeniz varsa ve diyelim ki Google, My Business veya Facebook'tan yeterli ekran görüntünüz yok. . Metinleri alabilirsin, yazıya dökebilirsin ya da o videoda söylediklerini yazıya dökebilirsin ya da sadece yaz, basitleştir, bilirsin, bir cümle yap ya da bunu bir referans olarak bakım web sitene koy. sayfada çıkıyor.

00:48:41:19 – 00:48:59:18

Brady Sarıcı

Bunu video ile veya sadece kendisi ile yapabilirsiniz. Bu nedenle, SEO'nuzla ilgili yardım için sayfaya daha fazla inceleme eklemenin ve yalnızca sayfanın geneline yardımcı olmanın bir yolu. Yani evet, senin için sahip olduğumuz tek şey bu. Bo Keith, bize katıldığınız için çok teşekkür ederiz. Dinleyen var mı? Uyardığınız için teşekkürler. Bir arkadaşınızla bu sandalyeden değer aldınız mı?

00:49:00:05 – 00:49:03:02

Brady Sarıcı

Canlı yayına geçmeyi de unutmayın. Bo sadece Google incelemesini gördü.

00:49:03:07 – 00:49:05:08

Beau Hollis

Sadece inceleme için Hadi insanlar için listeleme.

00:49:05:08 – 00:49:34:16

Brady Sarıcı

Şaka yapmadan önce. Şaka yapmıyorum. Ancak, ayın dönüşüm içeriğimizin geri kalanını almak için care.com'a gidin ve herkese ince ayar yaptığınız için teşekkür ederiz. Bir dahaki sefere görüşürüz.